Bez intervencija u naš porezni sustav od iduće godine možemo očekivati poskupljenje dijela automobila u Hrvatskoj. Naime, trenutačni sustav – osim po cijeni – automobile u porezne razrede svrstava i temeljem emisija ugljikova dioksida, određenih (i) po zastarjelom NEDC protokolu testiranja potrošnje koji više sliči ispitivanju u sterilnom laboratoriju nego stvarnim uvjetima vožnje.
Od rujna 2017. godine u Europskoj uniji na snagu bi trebao stupiti novi WLTP protokol, po kojem će se vozila testirati u realnim uvjetima.
Novi je protokol nužan, ali on će, predviđa se, povisiti deklariranu potrošnju.
>>Cijelu priču pročitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista od ponedjeljka ili prelistajte u našem e-izdanju
>>U sutrašnjem broju donosimo i sljedeće teme:
>>Bol u Njemačkoj: Kako se zaštititi od "vukova samotnjaka"
>>R. Tomašić i Kujundžić žele s novim HDZ-om
>>Hrvatske šume - Predsjednik uprave traži 2,3 milijuna kuna bonusa
>>M. Krizmanić: Pustite ljubimce da uđu u bolnice, pomoći će ljudima
>>Hrvatice u igri za najljepšu olimpijku
Imam socijalni pokaz od sto kuna mjesečno i auto mi ne treba. Vozim se preko Glavnog i Autobusnog kolodvora dvojkom prema Žitnjaku. Svaki dan u tramvaju ili u autobusu za Trnavu naučim neku novu riječ iz romskog jezika i meni je super se družiti sa mojim susjedima iz Kozari Boka.