Ono što Hrvati rade sa svojim vinima je poražavajuće
Kupnja vina daleko je više emocionalna nego racionalna, što znači da će vjerni potrošač kupiti marku kojoj je vjeran jer je to za njega “vrijednost za novac”. Dakle, iz rezultata ovog istraživanja da se zaključiti da je potrebno potrošače vina educirati i znatno unaprijediti vinsku kulturu.
Komentara 7
Lupetanje!
Ja u moji 75 god. popijo sam oko 3 Litre vina nikada nisam pušijo i osjećam se zdravo kao da imam 30 god. Alkohol i cigarete to je otrov vjerujte mi.Puno sam radijo samo u Njemačkoj imam 40 god.radnog stažastaža u Hrvatskoj 3 god.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
jedino što je poražavajuće kakva se smeća prodavaju u hrvatskim trgovinama.