Čak 120 milijuna kuna "težak" autobusni kolodvor, građen po modelu javno-privatnog partnerstva, svečano je danas otvoren Kašićevoj ulici. Grad je uložio oko 22.000 kvadrata zemljišta i 5,2 milijuna kuna u uređenje okoliša, a cijelu investiciju iznio je Osijek-Koteks koji je s Gradom 2007. potpisao ugovor o koncesiji budućeg zdanja.
- Istočno od Beča nema ljepšeg kolodvora, a na otvorenju mi je jedan dioničar iz Španjolske rekao: "Drago, ovo nema ni Madrid!" - zadovoljno je kazao predsjednik uprave Osijek-Koteksa Drago Tadić zahvaljujući se bivšem gradonačelniku Anti Đapiću na hrabrosti zbog potpisivanja ugovora, sadašnjem Krešimiru Bubalu na završetku projekta i potpredsjedniku Sabora Vladimiru Šeksu koji je i otvorio vrijedan objekt.
Zdanje u koje je uloženo 10.000 četvornih metara betona, milijun kilograma armature, 450 tona nosive konstrukcije i 3000 kvadrata stakla, blagoslovio je i nadbiskup osječko-đakovački Marin Srakić poželjevši svima sretan i siguran put.
- Ako je ograničenje brzine 120 km/h, i anđeo čuvar djeluje na toj brzini - kazao je nadbiskup.
Prvi autobusi s kolodvora će krenuti u nedjelju u ponoć, kada će napokon biti zatvoren stari, oronuli kolodvor koji je punih 40 godina nosio naziv "privremenog" kolodvora. Osijek-Koteks osnovao je tvrtku Autobusni kolodvor d.o.o. koja zapošljava 10 osoba, dok je koncesiju za upravljanje kolodvorom dobio požeški APP.
Otvaranje kolodvora prošlo je u prilično mirnoj atmosferi unatoč tome što su jedno pokraj drugoga stajali sukobljeni Bubalo, Šeks, Đapić, župan Vladimir Šišljagić i ministar branitelja Tomislav Ivić.
- Autobusni kolodvor krunski je dokaz kako zajedništvo može donijeti dobar projekt - kazao je Šeks izbjegavajući uzvratiti Bubalu koji nije zaboravio iskoristiti priliku i reći da je država zapostavila Osijek i Slavoniju. Suprotno tome, Šeks je najavio za desetak dana početak gradnje novog dravskog mosta vrijednog milijardu kuna, nastavak gradnje koridora 5C od Sredanaca do Svilaja i gradnju južnog kraka južne obilaznice. U svim radovima sudjeluje i Osijek-Koteks.
Otvorenje kolodvora, inače, pratilo je nekoliko odgađanja otvorenja. Ponajviše, kazao je Tadić, zbog spora Grada i HŽ-a oko gradnje prilazne ceste.
U Karadžićevoj ulici, sad prozvanoj Bartola Kašića.