Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 115
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Novo ulaganje

Ostvarena najveća investicija u SEE regiji u ticketing industriji

24.06.2024.
u 06:59

Entrio platforma osnažena je najvećom investicijom Invera Equity partnera većom od 9 milijuna eura

Entrio Platforma osigurala je stratešku investiciju u vrijednosti većoj od 9 milijuna eura od strane Invera Equity Partnera. Time je ostvaren najveći investicijski ciklus u povijesti industrije prodaje ulaznica u Jugoistočnoj Europi.

Osnivač i CEO Entrio platforme, Berislav Marszalek, povodom investicije izjavio je:

„Suradnja s Invera Equity Partnerima rezultirat će značajnim rastom platforme Entrio u svim segmentima poslovanja, jačanjem pozicije na postojećim tržištima te otvaranjem novih inozemnih tržišta. Investiciju ćemo koristiti za razvoj novih proizvoda i usluga fokusiranih na povećanje prodajnih rezultata naših organizatora događaja, kao i na personaliziranu ponudu relevantnih događaja za kupce ulaznica. Usmjerit ćemo se na segment najvećih koncerata, ali i segment sporta, kazališta, konferencija, muzeja i atrakcija. Nama kao i Inveri EP, uz snažan rast, prioritet je zadržati i nastaviti razvijati izvrsnu organizacijsku kulturu unutar Entrio tima koju smo gradili zadnjih 13 godina.“

Platforma Entrio osnovana je 2011. godine kao odgovor na potrebu za jednostavnijim i modernijim načinom prodaje i kupovine ulaznica. Danas je Entrio vodeća event platforma u regiji, poslujući na tri tržišta: Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine.

Denis Sabolović, Investment Manager Invera Equity Partneri, nadovezao se:

„Invera EP će kroz snažnu dokapitalizaciju investirati u Entrio te podržati firmu u daljnjem rastu i razvoju, a operativno vodstvo, s punim povjerenjem ostaje pod postojećom Upravom: Berislavom Marszalekom i Sonjom Trajanovski Marszalek. Ovo je četvrta Investicija Invere EP, uz Muzej Iluzija, Marles i Kompare. Entrio dijeli zajednički nazivnik s ostatkom našeg portfelja kao snažan B2C brend s iznimnim potencijalom za skaliranje, što je jedna od naših ekspertiza. Naše iskustvo u skaliranju takvih koncepata već je donijelo odlične rezultate na postojećim investicijama; isti ishod očekujemo i kod Entrija.“

Entrio platforma već treću godinu zaredom udvostručuje svoje prihode. U 2023. godini prodali su više od milijun ulaznica ukupne vrijednosti veće od 16 milijuna eura za preko 3.000 događaja, a što je ujedno rekordni rezultat u povijesti tvrtke. Od osnivanja platforme, ovo je četvrta te najznačajnija investicija.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije