NAJVEĆI POSAO NAKON PELJEŠKOG MOSTA

Što je s kapitalnim projektom Pašmanskog mosta i 'Vlaške magistrale': Bit će predizborni adut ili je opet zapelo?

18.12.2023.
u 16:01

Cestovno povezivanje otoka Pašmana i Ugljana s kopnenim dijelom Županije i mostom Pašman – kopno planirano je prostornim planom Zadarske županije još 2001.

Komentara 9

Avatar barba_barba
barba_barba
21:12 18.12.2023.

Mostovi donose samo dodatnu apartmanizaciju i sa time uzimaju i zadnju autentičnost otocima. Rab, Lošinj, Pag (zadarski die otoka),Korčula i Ugljan/ Pašman su otoci di još ima domicilnog stanovništva i izvornih djelatnosti.

DM
D'Mich
16:52 18.12.2023.

Ima li uopće smisla otoke pretvarati u kopno? Zašto ne bi ostali otoci?

MI
mizimojzi
16:48 18.12.2023.

A cesta i pruga do koprivnice . ? Nista?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije