Dok je taj prvi dio kampanje još intrigirao našu pažnju i hranio naša nagađanja i maštu, osvanuo je dodatak "Ali želimo da vam je pri ruci", i uz njega jasno istaknut redizajnirani logo poznatog proizvođača vatrogasnih aparata, koji nam je sve razjasnio. Ovim je upečatljivim plakatima tvrtka Pastor, najveći hrvatski proizvođač vatrogasne opreme, u velikom stilu objavila početak novog uzbudljivog poglavlja u svom poslovanju.
Davne 1930. Srećko Pastor u zagrebačkoj je Vlaškoj ulici pokrenuo malu radionicu za popravak vatrogasnih aparata, a ubrzo potom i prvu manufakturu za proizvodnju vatrogasnih aparata na području Kraljevine Jugoslavije. Vjerojatno se nije mogao niti nadati da će njegova tvrtka, zahvaljujući medaljama na prestižnim europskim sajmovima, u idućih nekoliko godina ne samo postati poznata diljem Europe, već i da će se gotovo stoljeće kasnije moći pohvaliti kontinuitetom samostalne proizvodnje u cijelosti europskog proizvoda, u međuvremenu se razvivši u impresivnu Pastor Grupu s 12 tvrtki koje posluju u 7 zemalja.
Godina 2023. za Pastor TVA označila je novu prekretnicu. Tvrtka sjajne proizvodne reputacije i duge tradicije odlučila je, u trenutku kad se može pohvaliti statusom najvećeg proizvođača vatrogasnih aparata u ovom dijelu Europe uz godišnju proizvodnju od oko 200 tisuća primjeraka te s izvozom koji čini čak 70% proizvodnje, podignuti ljestvicu još i više.
Kako bi svoj vizualni identitet pripremila za novo vrijeme i nove izazove, i približila se korisnicima kojiima vatrogasni aparati nisu bliski, tvrtka Pastor TVA pokrenula je temeljiti rebranding koji je povjerila cijenjenom dizajnerskom studiju Superstudio pod vodstvom kreativne direktorice Ire Payer. Rezultat je dizajn koji djeluje svevremeno, odmah prepoznatljiv kao da je oduvijek tu, dok je čitav sustav identiteta projektiran tako da odgovara suvremenim komunikacijskim potrebama. Ključ ovog redizajna je upravo to, vatrogasni aparati toliko su identificirani s njihovim najuspješnijim proizvođačem da ih, kao predmete, ne možemo ni zamisliti drukčijima nego što jesu, ili točnije zamišljamo da jesu.
Upravo zato su zapaženi dio kampanje bili zagrebački reklamni stupovi na frekventnim lokacijama koji su na nekoliko tjedana pretvoreni u ogromne crvene vatrogasne aparate. Ira Payer kaže: "Reklamni stupovi su postigli fantastičan efekt — primijećeni su i prolaznici su se zainteresirali, zaustavljali se i proučavali piktograme i upute za korištenje. To smo upravo i željeli postići jer su istraživanja koja smo radili na početku projekta pokazala da većina anketiranih misli da je korištenje aparata jako komplicirano i opasno, a čak i ako ga posjeduju, ne znaju se njime koristiti. Stvarnost je zapravo suprotna; vrlo su jednostavni za rukovanje i ako imate ispravan aparat u svom domu, velika je šansa da ćete jednostavno ugasiti požar na samom početku i tako prevenirati veliku štetu, a možda i spasiti živote."
Redizajn brenda koji je toliko sveprisutan i snažno utisnut u svijest ljudi ogroman je izazov za dizajnerski studio. "Mi smo se u ovom projektu našli u jednoj gotovo idealnoj situaciji za dizajnere: riječ je o kompaniji koja ima dugu tradiciju, inspirativnu povijest, akumulirano ogromno tehničko znanje i što je jako važno — izrađuje kvalitetne proizvode koji su korisni širokom krugu ljudi. Jer bez dobrog i istinski korisnog proizvoda ni najljepši dizajn nema baš puno smisla. Ali kad se spoji kvalitetan proizvod i prava vizija, to je jako dobra baza za uspješan rezultat i tada dizajn može biti vjetar u leđa kompaniji.", ističe Payer.
No ova kampanja nije samo reklama za proizvođača već ona na jezgrovit i komunikativan način govori o stvarima koje su nam svima važne: "Kampanja kojom smo lasirali rebranding imala je iskrenu i vrlo trezvenu poruku: 'Ne želimo da koristite naš proizvod. Ali želimo da vam je pri ruci.' Naše je okruženje prepuno oglasa s brandovima koji žele da ih probamo, volimo i redovito koristimo. Mi smo napravili oglase koji vatrogasne aparate tretiraju kao ono što oni doista i jesu: nužno zlo, ali istodobno i velika pomoć u nevolji. Kad se radi o životima ljudi oko nas i o vlastitoj imovini, najviše vjerujemo sebi samima i želimo biti spremni na trenutačnu reakciju u slučaju potrebe."