Pobrojali smo sve incidente s MiG-ovima: Pilotu Hrženjaku u istom su danu jednom otkazala dva MiG-a!?
U rujnu 2010. nad slunjskim poligonom dogodio se sudar dvaju MiG-ova, piloti su preživjeli katapultiranje, a oslobođeni su odgovornosti nakon sedam godina suđenja
Komentara 20
Još nisu platili odštetu onoj ženi što joj palo na kuću
Sada već ima izjava, koje pad ovog zrakoplova pripisuju njegovoj starosti. To je samo prividno točno. Ako je neki mehanički sklop propisno održavan, može sigurno raditi i nakon mnogo godina. Najbolji dokaz su stari avioni iz prvog i drugog svjetskogg rata. Neki imaju preko 100 godina, ali još na njima lete piloti raznih tehničkih muzeja na priredbama. Primjer je Messerschmittov mlazni lovac Me 262 iz perioda 1941.-1945 godina. Bio je to prvi avion na mlazni pogon, koji se i danas povremeno vidi u zraku. Isto je i s avionima iz 1.svjetskog rata, iako su to danas uglavnom replike, jer su građeni od drva i platna. Dobro održavanje je ključ svega. Ako se isplati, naravno.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Svjedokinja koja je nasla pilota:Pitali smo ga što je bilo, rekao je da je bila magla, da ne zna što se dogodilo.Ni pojma o tehnickom kvaru za koji bi trebao znati jer je razlog katapultiranja. Plenki:Rijec je o tehnickom kvaru.Plenki zna.Iz Tirane.