Povezivanje

Potpisan sporazum o suradnji Luka Vukovar i rumunjske luke Constanta

potpisivanje
Foto: Branimir Bradarić
1/3
17.06.2015.
u 16:07

Govoreći o potpisivanu Sporazuma direktor Luke Vukovar Tomislav Mihaljević kaže kako je ovo nastavak dugogodišnje suradnje dvije luke

Direktor Luke Vukovar Tomislav Mihaljević i komercijalni direktor rumunjske luke Constanta George Gabriel Visan potpisali su danas u Sporazum o suradnji dvije luke.

– Ovaj Sporazum dio je strategije EU povezivanja svih najvažnijih europskih luka, a u isto vrijeme omogućiti će dalje pozicioniranje Luke Vukovar u budućnosti. Na ovaj način vukovarska luka će dodatno osnažiti svoju poziciju i otvoriti tranzitne putove prema Crnom moru, srednjem i dalekom istoku. Vjerujem u nastavak dalje dobre suradnje koja traje već godinama, rekao je Visan. O značaju Luke Constanta na Dunavu dovoljno govori i podatak da se radi o tvrtki koja zapošljava oko 23 000 radnika te da godišnje bilježe promet od 55 milijuna tona raznih tereta.

– Radi se o najrazličitijim teretima koji se kod nas prekrcavaju. Bude tu i rasutih tereta, kontejnera, automobila, nafte i naftnih proizvoda…, pojasnio je Visan.

Govoreći o potpisivanu Sporazuma direktor Luke Vukovar Tomislav Mihaljević kaže kako je ovo nastavak dugogodišnje suradnje dvije luke te da je Sporazum ozvaničio tu suradnju.

Luka Constanta je najznačajnija za robe koje dolaze u vukovarsku luku, istakao je Mihaljević dodajući kako vukovarska luka ove godine bilježi deset posto lošije rezultate nego prošle godine. Naime, tijekom prošle godine u vukovarskoj luci pretovareno je 246.000 tona tereta, 2013. godine bilo je to 337.000 tona, a 2012. godine 414.000 tona. Rekordna je bila 2006. godina kada je u Vukovaru pretovareno 915.000 tona tereta što je najbolji rezultat od Domovinskog rata.

– Unatoč činjenici da od 2012. godine broj pretovarenih tona pada Luka Vukovar je likvidna, bez zaduženja i kredita. Vjerujemo kako će oživljavanjem gospodarstva doći i do boljih rezultata u radu luke, istakao je Mihaljević. I dalje najveći problem vukovarske luke, uz nedostatak tereta, je i nedostatak otvorenoga i zatvorenoga skladišnog prostora. S obzirom na prostor gdje se nalazi taj problem niti neće biti riješen sve dok se ne krene s izgradnjom Luke istok koja je dio projekta kanala Dunav – Sava. Potpisivanju Sporazuma nazočio je i pomoćnik ministra za pomorstvo i unutarnju i sigurnu plovidbu Igor Butorac koji je rekao kako brojke u unutarnjem prometu u Hrvatskoj padaju ali i da rasta tih brojki nema sve dok se ne oporavi gospodarstvo. Kada je riječ o pomorskom prometu u Hrvatskoj Butorac je istakao kako se tu bilježe znakovi oporavka. Naime, u prva tri mjeseca Luka Rijeka, kao najznačajnija naša teretna luka, zabilježila je rast prometa od 27 posto.

>> Vukovarska gospodarska zona tijekom godina postala dvorište

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije