Mate Rimac, inovator i poduzetnik, prepoznat po proizvodnji vrhunskih automobila na električni pogon, uvršten je potkraj prošle godine među 10 najutjecajnijih Europljana mlađih od 40 godina.
Osnivač, vlasnik i direktor tvrtki Rimac automobili i Greyp Bikes ipak još nije dovoljno utjecajan u svojoj domovini. Početkom tjedna gostujući na televiziji N1 Rimac se požalio da mu Vlada već tri tjedna ne odgovara na pismo u kojem upozorava da jedna velika automobilska kompanija razmatra hoće li uložiti u gradnju tvornice u Hrvatskoj ili u nekoj drugoj zemlji.
Tek nakon što je pismo procurilo u javnost, premijer Orešković je osobno telefonski razgovarao s poduzetnikom te dogovorio skori razgovor o potencijalno velikoj investiciji. O svemu se s još većim zakašnjenjem oglasio i resorni ministar poduzetništva i obrta Darko Horvat koji očito ima nešto sofisticiraniji pristup komunikaciji od premijera.
„O tom dopisu ne znam ništa. Pozivam Rimca da kontaktira s tajnicom ili kabinetom ministra poduzetništva“, rekao je u srijedu novinarima novi poduzetni ministar. Odnio vrag i žurbu i Rimca i strane investitore. Sva je sreća da je premijer poduzetniji od ministra poduzetništva.
>>Slučajno otkrili da je išetao iz zatvora i nije se vratio
>>Josipu Manoliću policija nije dala produljiti vozaču do stote godine
Koncept brzog sportskog električnog automobila je željezno drvo. Može na nekoj pisti s Ferarijem ali je ustvari samo Big Boys Toys, Igračka za bogate skorojevice bez praktične vrijednosti. To proizlazi iz činjenice da su baterije prazne proje nego kažeš keks, Hibridi i električni automobila imaju smisla ako imaju bar 50-100 km radijus za vožnju na posao ili s posla. Ostalo je zajebancija kao uostalom i Jurkovićevo novinarstvo