Britanke Poulami Chakraborty i Julia Earthrowl pobjednice su ovogodišnjeg natjecanja BestYET, međunarodnog natjecanja mladih kreativaca do 28 godina u izradi novinskog oglasa koje se prvi put održalo u Hrvatskoj.
BestYET je, naime, protekloga vikenda održan u Zadru, i to u organizaciji Večernjeg lista. Na natjecanju su sudjelovali timovi iz 11 europskih zemalja, odnosno Belgije, Nizozemske, Švicarske, Francuske, Norveške, Švedske, Velike Britanije, Irske, Njemačke, Austrije i Hrvatske, a svaka je zemlja imala po dva tima s isto toliko članova.
Mladi kreativci su u roku od 24 sata trebali isproducirati skicu novinskog oglasa ili kreativni koncept istog na temu kravata Croata kao našeg najpoznatijeg svjetskog brenda.
Među više od 30 radova, žiri, na čijem je čelu bio Darko Bosnar iz zagrebačke marketinške agencije Imago, izabrao je tri najbolja. Treće mjesto osvojio je tim iz Irske, dok su prva dva odnijeli timovi iz Velike Britanije.
Hrvatsku su predstavljali Martina Brkić i Ana Zidar te Filip Korić i Ivan Žanetić koji su izabrani na nacionalnom natjecanju BestYET održanom u travnju u Zagrebu.
Inače, pobjednički timovi dobili su statue jedrilice izrađene iz bračkog kamena, poklon pakete Croata kravate, poklon pakete Hrvatske turističke zajednice i bogato ilustriranu knjigu "Jadranski arhipelag priča priče" autorice Mirjane Tepšić. Britanke koje su osvojile prvo mjesto dobile su i direktno sudjelovanje na najprestižnijem svjetskom festivalu oglašavanja "Zlatni lav" u Cannesu u lipnju ove godine te plaćenii put i smještaj za trajanja festivala.
Iduće godine čast organizacije međunarodnog natjecanja BestYET pripala je Norveškoj i gradu Oslu.
Predstavnici 11 zemalja natjecali se u izradi novinskog oglasa
Hrvatsku su predstavljali Martina Brkić i Ana Zidar te Filip Korić i Ivan Žanetić, a pobjedu je odnio tim iz Velike Britanije
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.