NO HŽ Infrastrukture

Pruga zvana čežnja ušla u plan za tekuću godinu

'10.01.2012., Bjelovar - Dalibor Petrovic, dopredsjednik Sindikata strojovodja Hrvatske odrzao je tiskovnu konferenciju u prostorijama zeljeznickog kolodvora, prozvavsi bivsu Vladu Jadranke Kosor sto
'Damir Spehar/PIXSELL'
16.05.2012.
u 14:30

Dobro upućeni tvrde da gradnja famozne pruge Sv. Ivan Žabno - Gradec nikada nije bila izvjesnija jer je jedini HŽ-ov projekt koji može ići odmah

Projekt izgradnje famozne pruge Sv. Ivan Žabno - Gradec, koju u Bjelovaru zbog dugogodišnjih praznih obećanja već odavno zovu \"pruga zvana čežnja\", ovih dana iznova je aktualiziran. Naime, Nadzorni odbor HŽ Infrastrukture prihvatio je Poslovni plan za 2012. godinu u kojem se uz ostale navodi i ovaj projekt. Je li to siguran znak i dovoljna garancija da bi uskoro doista mogli svjedočiti i \"prvoj lopati\" to zasad nitko ne želi potvrditi.

Na potezu Skupština

Mihaela Tomurad Sušac, glasnogovornica HŽ Holdinga u priopćenju potvrđuje da je Poslovni plan doista prihvaćen, no ističe da ga još treba usvojiti i Skupština HŽ Infrastrukture.

-Po usvajanju plana od strane Skupštine pokrenut će se postupci za realizaciju plana poslovanja, u što spada i osiguravanje potrebnih financijskih sredstava - znakovita je rečenica iz priopćenja iz koje se može iščitati da je kreditno zaduženje od 300 milijuna kuna, koje je bivša Vlada prošle godine dajući garancije odobrila HŽ Infrastrukturi za ovu prugu, zapravo davno potrošeno u neke druge projekte.

Opravdana sumnja

Danas je svima jasno da su Zlatko Rogožar, bivši predsjednik Uprave HŽ Holdinga, i Branimir Jerneić, također bivši prvi čovjek Uprave HŽ Infrastrukture, lani u srpnju šepureći se bjelovarskim kolodvorom zapravo izveli samo posljednji u nizu igrokaza za naivne, kojih su se Bjelovarčani u prethodnim godinama nažalost isuviše nagledali. Unatoč toj opravdanoj sumnji u realizaciju tog projekta, dobri poznavatelji aktualnog stanja u HŽ Infrastrukturi uvjeravaju nas da pruga ovog puta sigurno ide te kao argument navode da od svih osam u Planu nabrojanih projekata jedino ovaj ima ishođenu svu potrebnu dokumentaciju. Nude i dodatni argument u kojem ističu da je od 257,5 milijuna kuna predviđenih, za prugu zvanu čežnja predviđeno 52 milijuna kuna. Baš u tom iznosu vide potvrdu da će radovi sigurno krenuti u pravo u ovoj godini. Prema najnovijim procjenama izgradnja 12,7 kilometara duge pruge koja bi Bjelovarčanima putovanje do Zagreba skratila za 40 minuta, trebala bi koštati oko 270 milijuna kuna, no to je ipak samo procjena.

 

Ključne riječi

Komentara 3

YO
yocko
19:28 16.05.2012.

A tko to melje u Bj..u jednom komentaru sam rekao da če ta pruga biti gotova kad će rodit grožđe na vrbi,bolje da se borite za ovu brzu cestu da se napravi kad je već pola gotovo,a prugu ostavite za bolja vremena,iz te ceste treba skrenut pažnju na prugu..

MO
modovisisajteMaraschino
20:38 16.05.2012.

ma lako za grozdje na vrbi ali dignut ce kredite, pare strpat u svoje dzepove a ti rajo budi rob i otplacuj kredite

LE
legende
12:46 17.05.2012.

Kako god da se završi s tom prugom,mi u Križevcima budemo ostali bez nekoliko željezničkih linija,kojih je ionako premalo...nek se Bjelovarci bore za svoje,a mi krečemo u borbu za autoput koji je od Cugovca do Križevaca već dijelom izgrađen,pa bi bilo šteta da propadne ovo što se uložilo....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije