Na punionice ukapljenog plina možemo gledati kao na benzinske crpke koje se mogu graditi bilo gdje, i u Pločama i u Splitu i u Zadru i u Rijeci. U Rijeci je predviđena na lokaciji u luci, gdje je bila punionica ukapljenog naftnog plina, no problem je što treba mijenjati Prostorni plan jer se zadire u kulturno-povijesnu baštinu, pa i konzervatori imaju što reći. Trebalo bi onda u tom dijelu promijeniti Prostorni plan Grada Rijeke. Dakle, nitko nije odustao od Rijeke, stanica je tamo predviđena i nema se što seliti u Zadar. Može se graditi i u Rijeci i u Zadru, bilo gdje na Jadranu... – kaže primorsko-goranski župan Zlatko Komadina komentirajući vijest da se možda odustaje od lokacije Mlaka u Rijeci kao buduće opskrbne stanice za LNG plin.
Županija, dodao je, zasad nema ingerencije oko te lokacije, već bi Prostorni plan trebao mijenjati Grad Rijeka. Lokacija Mlaka, odnosno Petrolejska luka, zaštićena je kao kulturno-povijesna industrijska cjelina.
U tijeku je javno savjetovanje o prijedlogu izmjene Zakona o terminalu za ukapljeni prirodni plin, iz kojega se mogla iščitati namjera da se zaobiđe ta lokacija. Župan Komadina ističe da je u startu napravljena velika greška što se nije gradio kopneni LNG terminal umjesto plutajućeg, koji ima znatno manji kapacitet.
– Propustili smo šansu da budemo energetsko središte, ovo je sad vatrogasno rješenje – zaključuje.
VIDEO: Zgarište jutro nakon velikog požara u Puli
Samo gradi terminale, čim više terminala tim manje novaca za ruske gangstere i njihovu braću u komišluku.