CILJ POBOLJŠANJE USLUGE

Ravnatelj čakovačke bolnice pozvao pacijente: Ne bojte se pisati prigovore

Pedijatrijski tim Županijske bolnice Čakovec
Foto: Vjeran Zganec Rogulja/PIXSELL
13.01.2023.
u 10:23

Renata Pongrac iz Jedinice za kvalitetu županijske bolnice u Čakovcu ističe kako ozbiljno shvaćaju svaku pritužbu, obavještavaju voditelja odjela o kojemu je riječ te se traže i očitovanja uključenih u problem. Nakon što bolnica prikupi sve informacije vezane uz pritužbu pacijenta, ravnatelj će im odgovoriti.

Nije rijetkost čuti kritike na zdravstveni sustav, a svoje nezadovoljstvo pacijenti ni ne sakrivaju. Kako se to ne bi događalo, čakovečka bolnica oformila je tim kao i naputci što učiniti u slučaju sumnje da pacijenti nisu adekvatno zbrinuti. Renata Pongrac iz Jedinice za kvalitetu županijske bolnice u Čakovcu kazala je da pritužbe i pohvale u toj bolnici zaprima njezin odjel.

- Svaka osoba može uputiti usmeni prigovor i tada se to rješava s osobljem jedinice na kojem se ta osoba liječi, ili se pak komunicira s voditeljem ili glavnom sestrom, kazala je Pongrac za HRT. Navela je da se prigovor može uputiti i pismenim putem, ako se problem ne može riješiti usmeno.

- Osim toga postoji i knjiga pritužbi i pohvala u bolnici u koju se mogu također zabilježiti opaske korisnika, dodaje Pongrac. Ističe kako ozbiljno shvaćaju svaku pritužbu, obavještavaju voditelja odjela o kojemu je riječ te se traže i očitovanja uključenih u problem. Nakon što bolnica prikupi sve informacije vezane uz pritužbu pacijenta, ravnatelj će im odgovoriti.

'Molimo da pritužbe šaljete službenim putem'

Ravnatelj Županijske bolnice Čakovec Igor Šegović ustvrdio je kako dobivaju raznolike prigovore, te je poručio ljudima da se ne moraju bojati pisati pohvale, ali niti pritužbe.

- Pisanje pritužbi nije ništa loše. Ako je konstruktivna, ima za cilj rješavanje neke smetnje, onda ona može pomoći, rekao je Šegović i napomenuo da svaka bolnica ima dobro razrađen sustav zaprimanja pritužbi i pohvala.

- Važno je reći da do nas dođe svaka pritužba. Ako se ona napiše na neku društvenu mrežu, ona će do nas doći i pokušat ćemo je riješiti. Ali mi molimo i volimo da pritužba bude službenim putem jer onda možemo zatražiti očitovanja i riješiti konkretan problem. Želja i cilj naše uprave je da se svaka pritužba shvati maksimalno ozbiljno i da se u zakonom predviđenom roku odgovori i razriješi. Odgovornost nije kolektivna, već individualna. Bitno je da se nađe odgovornost i da se s dotičnom osobom popriča i pokuša unaprijediti njezin rad s ciljem poboljšanja kvalitete usluge našim pacijentima, rekao je Šegović.

- Najvažnije je da mi kao ustanova ne smijemo odbijati pacijente i moramo u hitnim službama rješavati te probleme. Ali, isto tako ako kao ustanova pogriješimo, moramo tu odgovornost prihvatiti i sve učiniti da se takve situacije ne ponavljaju, dodao je.

VIDEO: Ništa od zime: Osjetnije će zatopliti, stiže i izraženija kiša

 

Komentara 1

DU
Deleted user
10:34 13.01.2023.

Obično ispadne - požali se i požalit ćeš 💯

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije