Vladajuća stranka užurbano se priprema za parlamentarne izbore, a SDP-ovi ministri jedan za drugim hodočaste zemljom i promoviraju neke od uspješnijih politika ove, ne previše uspješne Vlade. Nakon što je potpredsjednica Vlade i SDP-a Milanka Opačić na terenu prezentirala Vladinu mjeru oprosta dugova, ovih dana ministar rada Mirando Mrsić promovira "Garanciju za mlade", paket pomoći zbog dugotrajne nezaposlenosti mladih ljudi. Turneju je počeo i ministar Gordan Maras koji promovira "Poduzetnički impuls", a uskoro će mu se pridružiti i potpredsjednik Vlade Branko Grčić koji će građanima objašnjavati kakve sve izravne, ali i neizravne koristi lokalna zajednica može imati od investicija iz europskih fondova.
Dakle, SDP pred građane po novi mandat neće doći s novim "Planom 21", već će birače terenskim radom pokušati uvjeriti da Vlada radi dobar posao. Direktor izborne kampanje glavni je tajnik stranke Igor Dragovan koji ima široke ovlasti i odgovara samo šefu Milanoviću. Ministar unutarnjih poslova Ranko Ostojić glavni je za "teren" – njemu odgovaraju svih deset koordinatora po izbornim jedinicama.
Ostojić, dakle, preko stranačkih aktivista na terenu osluškuje želje građana i pazi da stranačka mašinerija provodi plan vodstva. Potpredsjednica Opačić zadužena je za "politička pitanja" – usuglašavat će politike Vlade i stranke, nadzirati komunikaciju politika na terenu, koje će prema potrebi prilagođavati željama građana. Uskoro bi SDP trebao dobiti nove internetske stranice, a promjena će biti i u vizualnom identitetu. Doznajemo da je pukla ljubav između SDP-a i agencije Bruketa i Žinić, i da SDP traži novu agenciju koja bi im ubuduće trebala voditi poslove vizualne komunikacije.
>> Novi slogan SDP-a "Naprijed, a ne nazad"
>> SDP na kušnji: Izgubi li koji od 16 gradova i općina, slavit će – HDZ
Ništa njima ne može pomoći,kao ni nama dok su oni na vlasti.