Uočenu potrganu klupu, razbijenu lampu javne rasvjete ili rupu na cesti od sada će Siščani, putem mobilne aplikacije CityHub, moći direktno javiti u komunalne gradske službe. Aplikacija, koju je izradila osječka tvrtka BetaWare, počela je s radom ovih dana, a Sisak je postao četvrti grad u Hrvatskoj koju je koristi. Uz Osijek, Beli Manastir, Antunovac te uskoro i Lipik, aplikaciju su uvela četiri grada u njemačkom Baden-Württembergu te mađarski Pečuh.
Svaki prijavljeni problem na području grada Siska korišten CityHub aplikacijom će biti detaljno pregledan i obrađen u najkraćem mogućem roku, a uvjet za svaku prijavu je priložena fotografija. Gradske službe će, nakon prijave problema, obraditi, kategorizirati i odrediti tko je nadležan za rješavanje problema te isti nastojati riješiti čim brže i o tome izvijestiti građane koji su ukazali na problem.
- Gradske službe ne mogu u svakom trenutku biti u svim dijelovima grada kako bi uvidjeli neki problem. Kroz ovakav transparentan sustav građani mogu direktno prijavljivati sve komunalne probleme, odnosno sve što ih muči u svakodnevnom životu, a gradske službe dobit će informaciju o tome što to doista muči građane i pokušati što brže riješiti problem – rekao je u ponedjeljak u Sisku Krunoslav Ris, suosnivač tvrtke Betawere koji je uz Damira Bešira, direktora tvrtke LetMeDo, osmislio aplikaciju CityHub.
Građani aplikaciju mogu preuzeti na svoj smartphone ili tablet na Google Play trgovini ili na Apple App Store.
>> Osječani će mobitelom slikati pokidane klupe i slati u gradsku upravu
siscani su vjernici. oni vjeruju. i ljube dom prije svega.