Marketinški trikovi u izlozima trgovaca o sniženjima i do 70%, dok se u dućanu takva roba ne može naći ni povećalom, od početka su godine, barem zakonski, prošlost. Iako su još "stidljiva", sniženja su, naime, već uvelike počela.
No, zavaravajućoj poslovnoj praksi nekih trgovaca, koji su potkraj godine dizali cijene da bi ih već za koji dan naglo "snizili", doskočio je Zakon o zaštiti potrošača s predviđenim kaznama i do 100.000 kuna, kojim se od 1. siječnja jasno reguliraju prava i obveze potrošača i trgovaca tijekom akcijskih prodaja, sniženja i rasprodaja.
Prvi bi trebali biti zadovoljniji, a drugi konkurentniji, tvrde u Hrvatskoj gospodarskoj komori. Sezonska sniženja tolerirat će se, naime, najviše tri puta godišnje – do 60 dana – a počinjat će u razdoblju između 27. prosinca i 10. siječnja, 1. i 15. travnja te 10. i 25. kolovoza.
Cijeli tekst čitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista
Kod nas je vecina snizenje tipa. Dignem cijenu prije snizenja za 25%, spustim za 25% na snizenju i to je snizenje. To sto je kostala isto prije i nakon to jedino znaju oni koji su pratili kretanje cijene te robe u toj trgovini. U biti radi se o varanju.