'ELEKTRIFIKACIJA OSNOVNIH MODELA'

Šef VW-a otkrio kada prestaje proizvodnja Golfa na dizel i benzin: 'Prelazimo u električni svijet'

New test laboratory of the Federal Motor Transport Authority
Gregor Fischer/DPA
03.04.2023.
u 21:46

Golf će redizajn tako dobiti već iduće godine, a povratak benzinaca može se očekivati u budućnosti tek ako se prilike u svijetu dramatično promijene do 2027. godine

Osma generacija Volkswagen Golfa bit će posljednja koja će imati motor s unutarnjim sagorijevanjem, potvrdio je to šef tvrtke Thomas Schaefer za Automobilwoche, što znači da benzinci i dizelaši službeno polako odlaze u povijest. Golf će redizajn tako dobiti već iduće godine, prenosi Revija HAK, a povratak benzinaca može se očekivati u budućnosti tek ako se prilike u svijetu dramatično promijene do 2027. godine. 

Umjesto novih linija, Volkswagen tako želi ''elektrificirati'' svoje osnovne modele.

– Jasno je da se nećemo odreći legendarnih imena kao što su Golf, Tiguan i GTI modela, već ćemo ih prenijeti u električni svijet – rekao je, dodajući kako je VW-ov cilj održati duh Golfa živim dok prelazi na potpunu elektrifikaciju. Cilj cijele marke postati je potpuno električna do 2033. godine, dok bi električna deveta generacija Golfa mogla doći krajem desetljeća. Osim toga, Schaefer je naveo i kako do potpunog prelaska na električni pogon neće moći doći prije 2028. godine, kada će VW postupno ukinuti svoju trenutnu MEB platformu i lansirati novu SSP električnu arhitekturu. Za razliku od MEB-a, SSP platforma moći će podržati veći izbor automobila, poput većih SUV vozila. 

>> VIDEO Vlasnici na ovo moraju računati: Električni automobili zimi mogu 'izgubiti' do trećine dosega

Ključne riječi

Komentara 2

XA
xaron
05:11 04.04.2023.

I tako ode Njemaçka industrija auta u povijest. Električni auto prihvatljivih karakteristika može napraviti svako ( pa i Kinezi )jer nema mnogo dijelova. Elektricni motor, baterije, i nešto jednostavne elektronike. Več sada Kina pravi oko polovine baterija na svjetskom nivou, sa zadovoljavajičim karakteristikama, i to od svojih sirovina. Njemci nemaju litijuma ni kobalta a ipak se na silu guraju u prostor gdje nemaju prednosti svoga iskustva u inžinjeringu te vrste.

DU
Deleted user
20:52 04.04.2023.

I povijest će pokazati kako potpuno el. auto sa baterijama ne može opstati.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije