Osma generacija Volkswagen Golfa bit će posljednja koja će imati motor s unutarnjim sagorijevanjem, potvrdio je to šef tvrtke Thomas Schaefer za Automobilwoche, što znači da benzinci i dizelaši službeno polako odlaze u povijest. Golf će redizajn tako dobiti već iduće godine, prenosi Revija HAK, a povratak benzinaca može se očekivati u budućnosti tek ako se prilike u svijetu dramatično promijene do 2027. godine.
Umjesto novih linija, Volkswagen tako želi ''elektrificirati'' svoje osnovne modele.
– Jasno je da se nećemo odreći legendarnih imena kao što su Golf, Tiguan i GTI modela, već ćemo ih prenijeti u električni svijet – rekao je, dodajući kako je VW-ov cilj održati duh Golfa živim dok prelazi na potpunu elektrifikaciju. Cilj cijele marke postati je potpuno električna do 2033. godine, dok bi električna deveta generacija Golfa mogla doći krajem desetljeća. Osim toga, Schaefer je naveo i kako do potpunog prelaska na električni pogon neće moći doći prije 2028. godine, kada će VW postupno ukinuti svoju trenutnu MEB platformu i lansirati novu SSP električnu arhitekturu. Za razliku od MEB-a, SSP platforma moći će podržati veći izbor automobila, poput većih SUV vozila.
>> VIDEO Vlasnici na ovo moraju računati: Električni automobili zimi mogu 'izgubiti' do trećine dosega
I tako ode Njemaçka industrija auta u povijest. Električni auto prihvatljivih karakteristika može napraviti svako ( pa i Kinezi )jer nema mnogo dijelova. Elektricni motor, baterije, i nešto jednostavne elektronike. Več sada Kina pravi oko polovine baterija na svjetskom nivou, sa zadovoljavajičim karakteristikama, i to od svojih sirovina. Njemci nemaju litijuma ni kobalta a ipak se na silu guraju u prostor gdje nemaju prednosti svoga iskustva u inžinjeringu te vrste.