prilagodba potrebama zajednice

Studenac u partnerstvu s Infobipom radi na unaprjeđenju poslovanja i iskustva kupaca

Otvorenje preuređene poslovnice Studenca u Omišu
Foto: Milan Sabic/PIXSELL
1/3
12.05.2023.
u 12:40

Nudeći nove načine povezivanja s brendom, kao što je informacija o lokaciji najbliže trgovine, nova će usluga pomoći Studencu u pružanju besprijekornog iskustva kupovine i odgovaranju na rastuća očekivanja kupaca za bržom i lakšom interakcijom. Infobip će zauzvrat dobiti uvid u potrebe lanaca s proximity formatom, pomažući mu u razvoju proizvoda i usluga za druga tržišta.

Veliki trud našeg tima već nas je doveo do vodeće pozicije u domaćem maloprodajnom sektoru po broju trgovina, ali još nismo gotovi. U naredne tri godine Studenac će biti među top tri trgovca u Hrvatskoj po prihodima. S trenutačnih 5,5% tržišnog udjela ciljamo na više od 10% - kazao je predsjednik uprave Studenca Michal Seńczuk u Omišu gdje je predstavljena tek jedna u nizu trgovina tog trgovačkog lanca koje se ubrzano transformiraju u tzv. proximity formate prilagođene različitim potrebama specifične zajednice u kojoj posluju.

Kupci, uvjeren je Seńczuk, trebaju "i sitno i bitno" u svojoj blizini, a zahvaljujući digitalizaciji i naprednom korištenju podataka, uskoro će na određenoj lokaciji moći optimalno prilagoditi asortiman i personalizirati promotivne ponude što će Studenac još više približiti kupcima i poboljšati prepoznatljivost brenda. Danas je tako predstavljeno i partnerstvo Studenca s globalnom cloud komunikacijskom platformom Infobip kako bi se osmislila i implementirala inovativna rješenja za komunikaciju s kupcima koja će pridonijeti povećanju lojalnosti i ubrzati rast tog proximity lanca. Strateško partnerstvo s prvim hrvatskim jednorogom unaprijedit će iskustvo kupaca zahvaljujući korištenju popularnih platformi poput WhatsAppa za komunikaciju sa Studencem.

Nudeći nove načine povezivanja s brendom, kao što je informacija o lokaciji najbliže trgovine, nova će usluga pomoći Studencu u pružanju besprijekornog iskustva kupovine i odgovaranju na rastuća očekivanja kupaca za bržom i lakšom interakcijom. Infobip će zauzvrat dobiti uvid u potrebe lanaca s proximity formatom, pomažući mu u razvoju proizvoda i usluga za druga tržišta.

- Partnerstvo sa Studencem još je jedan korak prema našoj viziji stvaranja centra za inovacije u maloprodaji gdje s partnerima razvijamo napredna rješenja za razgovore s krajnjim korisnicima. Budućnost je konverzacijska, a stavljanje kupaca u središte iskustva, hiperpersonalizacija, automatizacija i dostupnost pokazali su se ključnim i u ovoj industriji - poručio je Ivan Ostojić, član uprave Infobipa za razvoj poslovanja. Osim na hrvatskom, interaktivna usluga bit će dostupna i na engleskom jeziku, što će olakšati povezivanje Studenca s milijunima turista koji svake godine posjećuju Hrvatsku.

- Krajnji cilj svih naših digitalnih inicijativa jest podržati Studenac da ostane blizak kupcima i poboljša njihovo iskustvo s našom kompanijom - istaknula je Nina Mimica, članica uprave za inovacije u Studencu, ističući kako potrošači traže glatku, brzu i angažiranu interakciju s trgovcima.

- Radimo na 15 projekata koji se zasnivaju na inovacijama, automatizaciji i analizi podataka kako bi unaprijedili poslovanje Studenca i nastavili ostvarivati našu misiju da budemo ‘I sitni i bitni’ za kupce diljem Hrvatske - pojasnila je Mimica.

Predstavljajući male proximity formate i u Splitu i Pušićima na Braču Seńczuk je kazao kako je vrijeme hipermarketa prošlo. Današnji kupac puno je oprezniji i racionalniji, osjetljiviji na cijene – i to je moment koji male kvartovske dućane, kakvih je u portfelju Studenca sve više, ponovno stavlja u prvi plan. A Studenac je lanjsku godinu zaključio s njih čak 1069. Otkako je poljski fond Enterprise Investors, jedan od najvećih private equity fondova u srednjoj i istočnoj Europi, preuzeo taj omiški obiteljski trgovački lanac prije pet godina, broj trgovina gotovo se utrostručio. Od jakog lokalnog igrača postali su prepoznatljivi nacionalni lanac s najvećom mrežom prodavaonica. Dosadašnja ulaganja od 250 milijuna eura u ovoj godini podebljat će se s još 50-60 milijuna. Na pragu je i nova akvizicija, koju će, kako tvrdi Senczuk, objelodaniti kroz koji dan. No širili se organski ili kroz akvizicije, u ovoj godini najavljuju još 120 trgovina, a u idućih pet godina više od 200 godišnje.

- Kupci više ne žele potegnuti 10 kilometara do trgovačkog centra - to košta, a i ne žele više kupovati namirnice za dva tjedna i bacati hranu - tvrde u Studencu. Naglasak je na lokacijama, praktičnom konceptu uređenja trgovine za brzu kupovinu ili pak ponudi svježeg i modernog TO GO asortimana koji neprestano obogaćuju. Veličina formata (u pravilu između 60 i 180 kvadrata), kojih broj povećavaju bilo organskim rastom bilo akvizicijama, daje im konkurentsku prednost i priliku da lakše nađu nove trgovačke kvadrate diljem zemlje. Prije tri godine uveli su i privatnu marku koja trenutačno u prometu čini 10% udjela, a u naredne tri godine oko 15-17%. Potencijala je puno, rezultati više nego opipljivi, a posljednje akvizicije u portfelju, kutinska Lonija i Toni marketi uspješno integrirani u poznati narančasto-zeleni logo.

Lani su ostvarili ukupne prihode od oko 500 milijuna eura. Inflacija je pogodila sve, ne samo retail, objašnjava Seńczuk, počela je s dobavljačima i skupljim sirovinama i ostalim komponentama što se vidi i po cijenama na policama i reakcijama potrošača, koji količinski sada manje kupuju, a sada razmišljaju i načinu, kako će pristupiti zabrani rada nedjeljom, odnosno ograničenom broju od 16 radnih nedjelja godišnje, što za trgovce na snagu stupa od početka srpnja.

VIDEO Ceste su katastrofa, zakrpe propadaju, auti skaču kao na makadamu. Obišli smo kritične dionice po Zagrebu

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije