DETALJI STRATEŠKOG PROJEKTA
'Stvara se mediteranska metropola': Kreće gradnja mosta višeg od Pelješkog, spajaju se Split i Kaštela
Vladini projekti u Splitu cvjetaju, a u idućih nekoliko godina grad bi, zahvaljujući njima, mogao postati istinska mediteranska metropola. Projekti pod imenom "Novi ulaz u Split" te "Kaštelanski most" dužine od kilometra i pol donijet će tridesetak kilometara kraće putovanje između Zagreba i Splita, a Kaštelima napokon omogućiti direktnu vezu s autocestom. Uz to, donijet će novi cestovni pristup samom Splitu, gradu smještenom na poluotoku, koji već desetljećima ovisi o dvije prometnice na njegovu istočnom dijelu. Upravo tu se nalaze dvije prometno najopterećenije točke u Hrvatskoj, križanja Solin i Stobreč, kojima svaki dan prometuje oko 60 tisuća vozila, dok je trajektnoj luci s pet milijuna putnika godišnje u ljetnim mjesecima gotovo nemoguće pristupiti. Stručnjaci tvrde da će eventualno izmještanje trajektne luke iz centra grada uz ovaj most i najavljena izgradnja nove brze ceste Split – Omiš te rampa koja će spojiti Stobreč i Solin sa Splitom i okolicom zauvijek riješiti prometni kolaps koji vlada od svibnja do listopada.
Komentara 64
Sto ce sada Puljak ?? Njegova politika se gradila na temelju " jadni mi Vlada nam namjerno nece da pomogne ! "
PI
Gradit će Kinezi, inače piši propalo.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Bravo Splite bravo Hrvatska.