Dolaskom "Barbie" u kina priliku za profitom dobio je i proizvođač igračaka Mattel iz čije je radionice lutka izašla 1959. godine. Ynon Kreiz, izvršni direktor, smatra da je uspjeh filma potvrda sposobnosti kompanije da pronađe nove izvore prihoda za svoje robne marke. Upozorio je i da će pad potražnje u segmentu dječjih igračaka smanjiti prodaju u narednim mjesecima, piše Poslovni dnevnik.
Dionice Mattela porasle su 17 posto u proteklom mjesecu i time su nadmašile rivala Hasbroa. Nije poznato koliko će postotak od prodaje ulaznica dobiti Mattel, ali direktor je naglasio da su se igračke povezane s filmom i drugi proizvodi s markom Barbie iz partnerstva u maloprodaji, glazbi i robi široke potrošnje prodavali “jako dobro”.
VEZANI ČLANCI:
- Očekujemo da će (prodaja) Barbie rasti u drugoj polovici godine i biti pozitivna tijekom cijele godine - izjavio je Kreiz. Naglasio je i da je reakcija publike na Barbie proširila privlačnost brenda i otvorila vrata daljnjim filmovima, televizijskim emisijama i ostalim prilikama. "Ovo je još jedan primjer kako film postaje središte gravitacije koje generira više aktivnosti i više aktivacije u odnosu na brend Barbie”, zaključio je Kreiz.
Više pročitajte na Poslovnom dnevniku.
VIDEO Kolekcionarka Barbie lutaka