KAMPANJA

Karamarko za prinovu dobio 12 tisuća lajkova

karamarko
Foto: Screenshot
1/5
17.10.2015.
u 11:32

Aunedi Medek: 
SDP-ovi profili nešto bolji, imaju više grafika, filmova nego HDZ

Internet je danas moćan alat i ima golemu ulogu u političkom marketingu. Pitanje je znaju li se njime političke stranke u Hrvatskoj dobro koristiti. Nema sumnje da je aktivnost veća nego prije četiri godine. To se posebno vidi na Facebooku, što ne začuđuje s obzirom na to da u Hrvatskoj profil na toj društvenoj mreži ima oko 1,8 milijuna korisnika.

Domet od milijun ljudi

Pa zato sve ozbiljnije stranke i koalicije uglavnom imaju svoj profile, Domoljubna koalicija ima profilne stranice za svaku izbornu jedinicu. I šefovi stranaka imaju svoje privatne profile na kojima objavljuju uglavnom ključne poruke iz kampanja, fotografije s događaja na kojima se pojavljuju... Zoran Milanović prije nekoliko je dana objavio i videoporuku u kojoj je zahvalio svima koji njega i njegovu koaliciju prate na društvenim mrežama, a Tomislav Karamarko zahvalio je svim čestitarima na rođenju kćeri i zaradio više od 12 tisuća lajkova.

Živi zid stranka je koja se Facebookom vjerojatno najviše koristi. I to ne samo u kampanji već cijelo vrijeme. Za vrijeme predsjedničkih izbora stranica im je imala 35 tisuća članova. Danas ih je više od 100 tisuća i iznimno su aktivni u lajkanju, dijeljenju i komentiranju.

– Prošlog tjedna stranica je imala domet od čak milijun ljudi – kaže Ivan Pernar iz Živog zida.

Objaviš što želiš

Ministrica graditeljstva Anka Mrak-Taritaš te zastupnica Jadranka Kosor više od Facebooka vole Twitter i dobro im ide.

– Koliko društvene mreže mogu biti moćne, najbolje govori podatak da su Obamini posljednji izbori 90 posto digitalno odrađeni. U komunikaciji s biračima bolje je imati vlastite medije. Društvene mreže to omogućavaju, a riječ je o mediju koji se može kontrolirati, dakle objavljuješ što želiš i imaš povratnu informaciju – kaže komunikacijski stručnjak Mario Aunedi Medek. SDP to, dodaje, radi ipak nešto bolje od HDZ-a.

– Imaju učinkovitije poruke, vidi se da su više vremena i truda uložili. Imaju i više infografika, animacija, dobrih filmića – kaže Aunedi.

Komunikacijski stručnjak Marko Rakar ne vidi velike kreativnosti ni na jednoj strani.

– SDP je ranije krenuo s kampanjom na internetu i općenito jesu nešto bolji. Ali bude li HDZ kampanju na internetu vodio kao za Kolindu Grabar-Kitarović, bit će to dobar potez – kaže Rakar.

>> Kosor i Mrak-Taritaš našle se na kavi nakon dogovora na Twitteru

>> Birajte prema stajalištu o važnim pitanjima, a ne – prepucavanjima

Komentara 64

Avatar ČEPlN
ČEPlN
11:43 17.10.2015.

ostavite dijete na miru

KN
knjizevnik19
11:49 17.10.2015.

HDZ vodi kulturniju i odmjereniju kampanju od Sdp-a. Sdp se vodi samo prljavom i negativnom kampanjom.

GK
Govorim_kako_vidim
11:49 17.10.2015.

Pa kulturu života treba ohrabrivati i na najvišim razinama politike i društva, moramo znati koje su nam zajedničke vrijednosti kojima svi težimo, ovim lešinarima koje kopaju po Karamarkovom privatnome živote bih poručio da se zagledaju više u svoje živote umjesto blate tuđe...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije