Službenici Nacionalne središnjice za usklađivanje traganja i spašavanja na moru zaprimili su danas, 02.08. u 11.45h dojavu članova posade jedrilice 'Capella', o smrtnome stradavanju jednoga člana posade te jedrilice, tijekom plovidbe kraj otoka Šolte.
O događaju su odmah obaviješteni službenici Lučke kapetanije Split i Lučke ispostave Milna, odakle su sa liječničkom pratnjom žurno isplovili prema poziciji nesreće.
Iz MRCC Rijeka o događaju su obavijestili i Postaju pomorske i aerodromske policije Split, čiji službenici su prema mjestu nesreće isplovili sa roniocima Specijalne policije MUP-RH te u pratnji zamjenice Županijskoga državnog odvjetništva.
Službenici LK Split i LI Milna dolaskom na poziciju teške pomorske nesreće, na oko 0.5 nM sa južne strane otoka Šolte, zatekli su jedrilicu sa preostalim, neozlijeđenim članovima posade (ukupno sedam, uključujući voditelja), dok je tijelo stradaloga člana posade ostalo zarobljeno ispod razine mora, na krmenome dijelu jedrilice, kod pogonske elise, od koje je najvjerojatnije zadobio po život opasne ozljede.
Uvidom u brodsku dokumentaciju utvrđeno je smrtno stradanje T.T. (rođen 1994. godine), državljanin Republike Njemačke, koji je na jedrilici u vlasništvu hrvatske charter tvrtke, boravio sa ostalim članovima posade, također njemačkim državljanima.
Prema iskazu voditelja jedrilice, D.R. (rođen 1986. godine) stradali mladić je, iz za sada neutvrđenog razloga, sa jedrilice pao u more, nakon čega je jedrilica prešla preko njega, a stradali je ostao zarobljen ispod krmenoga dijela gdje je, navodno, zadobio smrtonosne ozljede od pogonske elise.
Uzrok ove teške nesreće službenici Lučke kapetanije Split i Lučke ispostave Milna ustanovit će u okviru očevida, po okončanju policijske istrage, koja ima za cilj utvrditi uzrok smrti i tijek događaja koji su prethodili tragičnom stradavanju.
Uz spasilačku brodicu LI Milna prema poziciji nesreće isplovila je i glavni spasilački brod 'Pojišan', iz sastava LK Split, kako bi pružili podršku u osiguravanju pozicije pomorske nesreće, odnosno, perimetra policijske istrage te očevida koji se ima provesti.
Propela je na jedrilici dosta uvučena ispod krme, prema sredini broda. Ne visi sa same krme kao kod glisera. Baš zbog toga ozljede od propele na jedrilicama su vrlo rijetke. Kako ga je takva skrivena propela uspjela dokačiti ne ide mi u glavu.