S primjedbama iz javne rasprave usklađeni su i međupredmetni nastavni sadržaji – održivi razvoj, učiti kako učiti i poduzetništvo – koji će se u reformiranoj školi provlačiti kroz obvezne i izborne predmete.
Baš kao i kod ostalih kurikula, međupredmetni se sadržaji sada pripremaju za prijevod kako bi prošli međunarodnu recenziju.
Međupredmetnim sadržajem učenici osnovnih i srednjih škola razvijat će aktivan i pozitivan stav prema učenju te stjecati ekonomsku i financijsku pismenost. Učit će i razvijati pozitivan odnos prema radu usvajajući pritom temeljna znanja iz područja svijeta rada i poslovanja u svrhu razvoja karijere. Među međupredmetnim sadržajima stjecat će i znanja o korištenju prirodnih zaliha i energije, korištenju lokalno proizvedene hrane, racionalnom postupanju s otpadom, uporabi iskorištenih materijala, aktivnom radu i suradnji u zajednici.
Sva spomenuta znanja učenici će među ostalim usvajati i debatama, igrama u prostoru, scenskim i likovnim prikazima, ali i suradničkim učenjem, pri čemu nastavnici velik naglasak moraju staviti na motiviranost učenika. Usvajanje takvih gradiva predviđeno je i praktičnim radovima poput eksperimenata, izrade maketa, modela, uređaja...
?nmmbjk