Najčitanije dnevne novine, najgledanija televizija i najslušanija mreža radijskih postaja donosit će informacije o izborima 2011.
Nova TV, Večernji list i Media servis potpisali su sporazum i osnovali multimedijski izborni pul radi zajedničkog praćenja kampanje za parlamentarne izbore. Medijski partneri izbornom pulu bit će 24sata i Poslovni dnevnik. Tako osnaženi, zajednički će provesti velika istraživanja javnog mnijenja o rejtingu stranaka i nezavisnih lista, a Media servis i Večernji list organizirat će niz stranačkih sučeljavanja s različitim temama kako bi građanima olakšali izbor na biralištima. Rezultate prvoga velikog istraživanja po izbornim jedinicama objavljivat ćemo sljedeći tjedan, a u subotu 5. studenoga projicirat ćemo sastav novoga Sabora.
– Bitan je sinergijski učinak najjače televizije, najjačeg tiskanog medija i nas, koji imamo više od 1,1 milijuna slušatelja. Sučeljavanjem i okruglim stolovima bit ćemo u službi građana. Raspravom o životno važnim temama dat ćemo im relevantne odgovore na temelju kojih će im biti lakše odlučiti na biralištima – kazala je Jasna Fila, direktorica i glavna urednica Media servisa.
Direktorica Informativnog programa Nove TV Iva Gačić poručuje da su ove tri medijske kuće najbolje u području svog djelovanja te da je bilo logično dogovoriti suradnju za izbore jer je riječ o vrlo važnoj temi. – Trebamo što više resursa kako bismo pružili najbolje informacije i sagledali kandidate sa svih mogućih strana – kazala je Gačić te istaknula važnost istraživanja koje će se provoditi.
Glavni urednik Večernjeg lista Goran Ogurlić istaknuo je da će se "ujedinjenjem snaga" stvoriti objektivnija slika o izborima i izbornim kandidatima. U tome će pomoći i velika istraživanja javnog mnijenja.
– Dobro je što su se ujedinili najjači mediji jer je ovaj sporazum na dobrobit naših korisnika – kazao je Ogurlić.
Jedva čekam Baginu objektivnost! „Premijeru Milanoviću“… kad ono, fulo i šefa i stanicu.