Utjerivači dugova vrebaju iz poštanskog sandučića! Osjetio
je to na vlastitoj koži Daroslav Babić našavši u
njemu 9. kolovoza opomenu Centra za naplatu dugova putem telefona
– CEI. U opomeni je pisalo da u roku od 8 dana mora platiti
dug od 2055 kuna ili će biti tužen.
– Od te svote 745 kuna bilo je zateznih kamata te 110 kuna
administrativnih troškova. U dnu opomene bila je i prijetnja
sudom. Prvi sam put čuo za takve utjerivače dugova, ne znajući kakav to
dug imam – u nevjerici nam je ispričao Daroslav Babić. Klupko
u Babićevoj glavi počelo se odmotavati jer je u opomeni pisalo da je
CEI ovlastila tvrtka Jadransko osiguranje kod koje je četiri godine
uredno uplaćivao obveznu policu osiguranja za vozilo.
– Nazvao sam CEI i ondje su mi rekli da je riječ o dugu za
osiguranje vozila iz 2003. godine te me uputili na Jadransko
osiguranje. U Jadranskom osiguranju su mi rekli da je riječ o dva
nenaplaćena slipa moje Mastercard kartice koje je banka odbila jer je
kartici istekla valjanost. No, kako se vrlo rijetko koristim tom
karticom, nisam ni provjeravao stanje na računu. Pogotovu jer je prva
od tri dogovorene rate osiguranja – tvrdi Babić –
uredno naplaćena, a novac je automatski skinut s računa.
– Pa zašto me nitko u četiri godine koliko sam
dolazio na šaltere Jadranskog osiguranja nije obavijestio o
nekakvom dugu?!. Ne poričem dug, ali smatram da nije nastao mojom
krivnjom. Zar Jadransko osiguranje po zakonu o pravima
potrošača nije dužno o njemu obavijestiti dužnika ili
poslati opomenu kao, primjerice, druge ustanove kojima plaćamo režijske
troškove – ogorčen je D. Babić. No, kako dug nije
htio platiti, stigla mu je i zadnja opomena. Želio se nekako nagoditi s
Jadranskim osiguranjem i CEI-jem da mu barem ne naplate zatezne kamate.
– U Jadranskom osiguranju rekli su mi da će me nazvati, no
nikad nisu. Iz CEI-ja su mi poručili da će me Jadransko osiguranje
tužiti. Pa čemu onda služi CEI ako je ovlašten za naplate
dugova. Puknuo mi je film i otišao sam platiti dug, samo da
ih se zauvijek riješim – kaže D. Babić. Sramota
je, zaključuje, Babić, da Jadransko osiguranje na takav način izigrava
povjerenje klijenata i time gubi ugled kojim se ponosi.
OPREZ Daroslav Babić tvrdi da je bio žrtva nemara Jadranskog osiguranja