Navedeni digitalni displeji, njih preko 600, postavljeni su diljem Hrvatske, a Večernjakove RSS vijesti isporučuju sadržaj točno namijenjen onoj ciljnoj skupini kojoj se obraćaju. Poslovne vijesti, politika i lifestyle poslovnim korisnicima, zdravstvene informacije ljudima koji borave u zdravstvenim ustanovama i aktualne sportske novosti fitness centrima i sl. Digitalni ekrani B1 Media mjesečno dosežu do više od 2,5 milijuna potrošača mjesečno u Hrvatskoj.
B1 Media regionalni je lider u oglašavanju u zatvorenim prostorima i na plažama s 25 godina iskustva. Danas B1 Media ima 9 različitih oglašivačkih kanala koji isporučuju oglase putem analognih i digitalnih displeja, dopirući tako do više od 7 milijuna potrošača u Hrvatskoj, Srbiji i Sjevernoj Makedoniji.
Ovim partnerstvom vijesti Večernjeg lista dostupan je putem široke mreže B1 Media digitalnih ekrana postavljenih u poslovnim zgradama, ljekarnama, domovima zdravlja, fitness centrima i ACI marinama.
Suradnja Večernjeg lista, vodećeg news portala u državi, s B1 Mediom, donijela nam je još neke nove lokacije te nam time povećava svakodnevnu vidljivost. Atraktivne pozicije i sjajna vizualna prezentacija pomažu nam da se i na ovom polju pokažemo kao digitalni leaderi, rekla je Anamaria Todorić, direktorica digitalnog poslovanja Večernjeg lista.
Ovakvim strateškim partnerstvom Večernji list i B1 Media učvršćuju svoje vodeće pozicije na domaćem tržištu, a najveći dobitnik zapravo su njihovi krajnji korisnici tj. čitatelji jer im ovakva vrsta partnerstva omogućava besplatnu dostupnost najsvježijih novosti.
Ovo jedinstveno partnerstvo iz mjeseca u mjesec multiplicira brojke dosega Večernjeg lista obzirom da se mreža digitalnih ekrana B1 Media neprestano širi.
-
Na B1 ekranima dnevno se vrti u prosjeku između 3.000 i 3.500 oglasa.
-
U Domovima zdravlja, diljem zemlje, imamo više od 5.000 dodirnih točaka koji dopiru do 2,5 mil kontakata mjesečno u prosjeku 51 min prilikom posjeta
-
Kroz mrežu od 40 najvećih domova zdravlja sa digitalnim zaslonom
-
Mjesečno se komunicira s preko 250.000 osoba
-
-
Poslovna digitalna mreža ekrana dostupna je u 30 poslovnih zgrada doseže više od 150.000 kontakata mjesečno
-
Ljekarne imaju mjesečni doseg od 1.320.000 osoba s prosječnim pogledom u zaslon u trajanju od 22 sekunde
-
Što se tiče Fitness TV-a, prve brojke nam govore da većina potrošača provodi više od 45 min dnevno konzumirajući informacije putem ovog medija na 80+ lokacija s 250.000 kontakata mjesečno