Božićni infarkti

Vlasnici blackberryja dvaput ovoga tjedna ostali bez elektroničke pošte

blekberiji
ilustracija Miroslav Ambruš -Kiš
23.12.2009.
u 17:41

Tko sa sobom nosi RIM-ov uređaj, koji je "više od telefoniranja", ostao je bez osnovnih usluga koji ga čine drukčijim od drugih i vlasnike je napala apstinencijska kriza

Korisnici mobilnih uređaja blckberry, proizvoda i usluge kanadske tvrtke Research in Motion (RIM), ovoga su tjedna na sjevernoameričkom kontinentu dvaput "ostali u mraku" - došlo je do višesatnih zastoja u prosljeđivanju elektroničke pošte i drugih usluga dojavljivanja kao što je ažuriranje statusa "prijatelja" na društvenim mrežama popit Facebooka i Twittera.

Tvrtka koja u paketu s napravom koja je "više od telefoniranja" prodaje i vastitu mrežnu uslugu, koju korisnici cijene jer ih oslobađa čestoga provjeravanja pošte na računalu, ponovno je iznevjerila svoje najvjernije korisnike - one koji se s blackberryjem, poglavito "sakoi u kravatama", osjećaju posebno i drukčije od ostalih smrtnika s prenosivim komunikatorima. Najgore je bilo 2007. kad su RIM-ovi korisnici nekoliko dana ostajali bez e-pošte, a da se tvrtka nije ni udostojila da barem potvrdi što se dogodilo.

Agencija Bloomberg - koja u poslovnom novinarstvu spada u svjetski vrh, a ima vrlo snažnu tehnolođku redakciju - preporučila je RIM-u da se svojim korisnicima što brže ispriča, ali i da u znak ljubaznosti svakome otpusti barem simboličnih 5 ili 10 dolara iz prosinačke tarife.

RIM je svojim unikatnim proizvodom i uslugom privukao poslovne korisnike i IT stalež te je u samo nekoliko godina pretekao tvrtke poput Nokije ili mnoštvo onih koje pametne telefone opremaju Microsoftovim mobilnim Windowsima. Tvrtka više nije jedina koja nudi takve usluge i indolencija joj bi se mogla obiti o glavu. Na forumima uzrujani korisnici govore o "apstinencijskoj krizi", čak i o propalim poslovima koji to u normalnim prilikama nisu morali biti.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije