Korisnici mobilnih uređaja blckberry, proizvoda i usluge kanadske tvrtke Research in Motion (RIM), ovoga su tjedna na sjevernoameričkom kontinentu dvaput "ostali u mraku" - došlo je do višesatnih zastoja u prosljeđivanju elektroničke pošte i drugih usluga dojavljivanja kao što je ažuriranje statusa "prijatelja" na društvenim mrežama popit Facebooka i Twittera.
Tvrtka koja u paketu s napravom koja je "više od telefoniranja" prodaje i vastitu mrežnu uslugu, koju korisnici cijene jer ih oslobađa čestoga provjeravanja pošte na računalu, ponovno je iznevjerila svoje najvjernije korisnike - one koji se s blackberryjem, poglavito "sakoi u kravatama", osjećaju posebno i drukčije od ostalih smrtnika s prenosivim komunikatorima. Najgore je bilo 2007. kad su RIM-ovi korisnici nekoliko dana ostajali bez e-pošte, a da se tvrtka nije ni udostojila da barem potvrdi što se dogodilo.
Agencija Bloomberg - koja u poslovnom novinarstvu spada u svjetski vrh, a ima vrlo snažnu tehnolođku redakciju - preporučila je RIM-u da se svojim korisnicima što brže ispriča, ali i da u znak ljubaznosti svakome otpusti barem simboličnih 5 ili 10 dolara iz prosinačke tarife.
RIM je svojim unikatnim proizvodom i uslugom privukao poslovne korisnike i IT stalež te je u samo nekoliko godina pretekao tvrtke poput Nokije ili mnoštvo onih koje pametne telefone opremaju Microsoftovim mobilnim Windowsima. Tvrtka više nije jedina koja nudi takve usluge i indolencija joj bi se mogla obiti o glavu. Na forumima uzrujani korisnici govore o "apstinencijskoj krizi", čak i o propalim poslovima koji to u normalnim prilikama nisu morali biti.