Pad cijene nafte na svjetskom tržištu prate i naši “naftaši”, ali tu
blagodat putnici gradskog i prigradskog prometa neće osjetiti.
- Kao što nisu osjetili ni kada su cijene skakale naviše. Prema planu
potrošnje napravljenom u početku ove godine, za gorivo nam nedostaje
dva milijuna kuna, a tako će biti do kraja prosinca, kazala nam je
Sonja Kinkela, rukovoditeljica službe plana i analize u Autotroleju.
Cijenu prijevoza snizio je samo riječki Autotrans, ali naša sugovornica
objašnjava to različitim uvjetima poslovanja i kaže da su oni
privatnici pa, za razliku od gradskog prijevoznika, mogu ukinuti
nerentabilnu liniju. Osim toga, svi Riječani stariji od 65 godina voze
se u Autotrojelevim autobusima besplatno.
Na jučerašnjoj sjednici Poglavarstva odobreno je za uvijek prazan city
bus 100.000 kuna. Namijenjen je turistima koji ga uredno zaobilaze pa
se na relaciji Rijeka - Opatija uglavnom voze vozač i osobe koje bi
trebale na nekoliko jezika pričati o znamenitostima.
Premda netko može reći da brkamo kruške i jabuke, poveznica između toga
i Autotrolejevih autobusa postoji. Zove se Gradska uprava, pod čijom je
kapom i Autotrolej. Kao i Riječani iz čijih se sve praznijih džepova
pokrivaju gubici gradskog prijevoznika, pa bi Grad mogao urgirati i da
im se malo pojeftini prijevoz autobusima. (N. K.)
VOZANJE Autotroleju ništa ne znači pojeftinjenje nafte