Na agresivnu promociju i dampinške cijene Tunisa, Egipta, Grčke i Turske Hrvatska turistička zajednica uzvratila je izvanrednom kampanjom teškom 1,1 milijun eura. Udio HTZ-a iznosi 710 milijuna, a razliku od četiristotinjak milijuna eura namaknuli su poslovni partneri.
Najviše je izdvojeno za dodatnu promociju u Rusiji, 380.000 eura, kako bi se koliko-toliko neutralizirali minusi zbog uvođenja viza. Njemačka je druga na listi s kampanjom vrijednom 310.000, treća je Austrija sa 137.000, a četvrta Ukrajina u kojoj se za promidžbu troši dodatnih 115.000 eura. Preostalih nešto više od 120.000 raspoređeno je za dodatne aktivnosti u Belgiji, Sloveniji, Češkoj i Slovačkoj.
– Počeli smo u svibnju, dodatne promidžbene aktivnosti nastavljaju se i u srpnju, a efekti se na prodaji osjećaju. Promociju ponovo intenziviramo krajem kolovoza – rekla je na Turističkom vijeću direktorica HTZ-a Meri Matešić. Jučer su izabrali i autore Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma 2014. – 2020. Za 3,8 milijuna kuna radit će ga španjolska konzultantska kuća THR u suradnji s domaćim Horwath Consultingom.
>>The Telegraph: RH sve popularnija destinacija među Britancima