Zračna luka Zagreb (ZLZ) za prošlu je godinu iskazala gubitak od čak 406 milijuna kuna, i to zbog umanjene vrijednosti imovine koju je prenijela na koncesionara Međunarodnu zračnu luku Zagreb (MZLZ).Koncesionari predvođeni francuskim tvrtkama Bouygues i Aéroports de Paris tako su dobili postojeću zgradu zagrebačkog aerodroma, autobuse i svu ostalu opremu, a imovina tvrtke ZLZ je svedena na nulu.
No u međuvremenu se pojavilo pitanje plaćanja poreza na tu transakciju. Hoće li ZLZ morati platiti porez i u kojem iznosu na taj prijenos imovine, o tome se trenutačno vode razgovori s Poreznom upravom.To nam je potvrdio i predsjednik uprave ZLZ-a Miroslav Drljača.
– Radi sagledavanja poreznog aspekta ove računovodstvene operacije umanjenja vrijednosti imovine, upućen je dopis Ministarstvu financija, u kojem se traži mišljenje o poreznom aspektu. Konzultacije na tu temu se provode u Poreznoj upravi. Na tim sastancima sudjeluju predstavnici Porezne uprave, davatelja koncesije – Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, pravni savjetnici, porezni savjetnici te direktor ZLZ-a. Ovog trenutka još nema konačnog zaključka o poreznom tretmanu predmetne transakcije – kazao nam je Drljača. On ističe da je u 2013. godini ZLZ u odnosu na 2012. ostvario rast ukupnih prihoda od 6,56 posto, smanjila je ukupne rashode 4,33 posto i ostvarila dobit veću 8,26 puta.
Ističe da ZLZ nije 2013. završio gubitkom iz poslovanja. Miroslav Drljača navodi i da će se nakon završetka koncesije ili ranije u slučaju raskida Ugovora o koncesiji, sva imovina, koju koncesionar mora održavati u funkcionalnom stanju, uvećana za investicije i investicijsko održavanje tijekom korištenja, vratiti na korištenje ZLZ-u.
>> Francuzi moraju sagraditi terminal do kraja 2016.
Hajdaš Dončić je kriminalac većeg ranga od onog sinoćnjeg posranca Nishimure.