Jaka bura stvarala je sinoć probleme Airbusu 320 Croatia Airlinesa na letu iz Zagreba prema Dubrovniku, zbog čega se odlučio okrenuti i vratiti u Zagreb.
Udari bure iznosili su 40 čvorova i više, pa je pilot zaključio da je vrijeme preopasno za slijetanje na dubrovački aerodrom u Ćilipima. No, umjesto da slete na ZL Franjo Tuđman, odakle su putnici i krenuli, zrakoplov je sletio u Rim jer je zagrebački aerodrom, kako doznaje specijalizirani zrakoplovni portal AvioRadar, odbio dopuštenje za slijetanje uz obrazloženje da "nemaju dovoljno ljudi za prihvat" dodatnog zrakoplova.
Iz Croatia Airlinesa su istaknuli kako nijedna zračna luka u Hrvatskoj nije bila "otvorena" te su morali usmjeriti zrakoplov u Rim.
"Zbog iznenadne bure, odnosno jačine vjetra koji je sinoć na dubrovačkom području prelazio maksimalne dopuštene kriterije Croatia Airlinesa za sigurno slijetanje, zrakoplov Croatia Airlinesa na letu OU664 Zagreb – Dubrovnik nije mogao sletjeti u dubrovačku zračnu luku. Zbog toga je odlučeno da se zrakoplov na letu OU664 preusmjeri natrag u MZL Zagreb, odnosno u polazišnu zračnu luku, no MZL Zagreb obavijestila je kompaniju da prihvat zrakoplova Airbus 320 i 124 putnika u to doba (oko ponoći) više nije moguće obaviti. S obzirom na činjenicu da u Hrvatskoj više nije bila otvorena ni jedna zračna luka, zrakoplov je preusmjeren u Rim, gdje je svim putnicima osiguran hotelski smještaj i to o trošku Croatia Airlinesa. U skladu s Europskom regulativom, kompanija će svim putnicima osigurati prvi raspoloživi let do njihovoga krajnjeg odredišta, Dubrovnika, i to danas oko 13 sati i 45 minuta na letu Rim – Dubrovnik. Croatia Airlines ispričava se svim putnicima na poremećaju u planiranom putovanju, iako nije mogla utjecati na niti na jedan od razloga poremećaja.
Za HRT su iz Zračne luke "Franjo Tuđman" javili da će službeni odgovor dati u ponedjeljak.
Osnovni problem Hrvatske je da je država dozvolila da se svi aerodromi zatvaraju po noći, pod izlikom nekakvih smanjenja troškova. To je nešto što si niti jedna država nije smjela dozvoliti... Što samo rade nadležne agencije, osim što uhljebljuju i uzimaju sve više i više love. Koliko je ono agencija za zrakoplovstvo imala zaposlenih u Jugi? Nekih 160 (za cijelu Jugoslaviju). A koliko ih ima sada? Nekih 690, samo za Hrvatsku... I onda su nam zatvoreni svi aerodromi po noći? Sramota države, primjer uhljebništva , nesposobnosti i korumpiranosti birokracije... I opet nikom ništa, da se takve stvari ne primijete, ide još jedan članak o Ustašama. Umjesto da novine potenciraju ovakve stvari, ove se mogu jako jednostavno riješiti... No očito to politici nije cilj, pa onda nije niti novinarima...