Kako pokazati matematiku? Nije lako, no Georg Schierscher, učitelj matematike iz Lihtenštajna sjetio se kako to napraviti na način koji će biti zanimljiv i roditeljima i učenicima. Prevesti oblike iz matematičke teorije u stvarne predmete izazov je, no Georg je znao kako će to napraviti. Uz pomoć lihtenštajnskih pripravničkih obrtničkih i industrijskih radionica uspio je objekte koje svakodnevno gledamo materijalizirati na način na koji ih vidi matematika. Nogometna je lopta tako krnji ikozaedar, svjetlo automobila parabolično je zrcalo. Sjajno!
Odjednom vidimo kako je matematika svuda oko nas iako to do sada možda i nismo zamjećivali. Georg Schierscher tako je uspio u upotrebljivu stvarnost pretvoriti čak stotinu fizičkih modela. Nije to neobično jer Schierscher je član Didaktičkog društva matematike, a didaktika matematike bavi se nastavom i učenjem matematike u svim dobnim skupinama. Ona traži odgovore na pitanja kao što su: što bi učenici mogli, što bi trebali naučiti iz matematike?
Kako bi se mogao ili trebao prenijeti učenicima određeni matematički sadržaj, određena matematička sposobnost? Kako u studenata potaknuti interes i radost u matematičkim aktivnostima? Na izložbi, koju ćemo sada i mi moći razgledati, tih stotinu modela raspodijeljeno je u sedam cjelina – Rast i oblik (procesi rasta), Filigransko, fraktalno, dinamičko (matematika inspirirana cvjetačom, oblacima i burzovnim kotacijama), Na tragu inženjera (matematika u tehnici, na cestama i u građevini), Izvor bogatstva - formule koje mijenjaju svijet, I opet Arhimed (genijalne ideje o krugu i kugli), Modeli s bridovima, Ogledalo, ogledalce (refleksija, simetrije)...
Tako su tu predmeti iz prirode i svakodnevice – računalne grafike i animacije, markice, kovanice i medalje s matematičkim motivima objašnjavaju temeljni koncept – kako prosječnom posjetitelju predočiti osnovne matematičke poučke! Izložbu na prostoru od čak 400 četvornih metara je u Grazu posjetilo više od 40.000 ljudi.