Mobilna aplikacija za turiste "Zagreb Be There", u konkurenciji 30 gradova iz 20 europskih zemalja, na prvom europskom festivalu turističke promocije Tourism&Strategy u Parizu osvojila je nagradu kao najbolji digitalni projekt turističke promocije u Europi.
–Riječ je o projektu Turističke zajednice grada Zagreba u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić OM i Brlog, koja turistima omogućuje razgledavanje grada pomoću pametnih telefona, uz nagrade - objasnila je Jelena Mihelčić iz Brukete&Žinića te dodala kako, osim klasičnih turističkih lokacija, aplikacija sadrži rute koje turistima otkrivaju manje razvikana, a jednako zanimljiva mjesta u gradu. Aplikacija je ove godine osvojila i nagradu MIXX na Danima komunikacija u Rovinju, kao najbolja hrvatska mobilna aplikacija.
– Nagrade struke, kao i dobre reakcije korisnika, posjetitelja Zagreba, rezultirat će ovog ljeta i novim zanimljivim rutama u aplikaciji - najavlili su iz TZ-a.