PROMET

Brzim trakama s Jadranskog mosta na novu prometnicu uz Savsku

06.02.2002.
u 00:00

* Nova će cesta biti svojevrstan produžetak postojeće Šarengradske ulice

U Gradskom uredu za izgradnju grada radi se projekt uređenja križanja Horvaćanske ceste i Jadranskog mosta, kojim s planira rasteretiti i ubrzati promet iz smjera Novog Zagreba. Osim što će se u cijelosti obnoviti tramvajska pruga na tom dijelu i napraviti skretnica iz smjera Prečkog prema Novom Zagrebu, izgradit će se - neslužbeno doznajemo - i nova prometnica, usporedna sa Savskom cestom, kao i brze trake, tj. nadvožnjaci s Jadranskog mosta prema novoj cesti, radnog naziva Šarengradska.

Nova će cesta biti svojevrstan produžetak postojeće Šarengradske ulice. Protezat će se uz zapadnu stranu željezničke pruge - usporedno sa Savskom cestom - potom će izbiti na Ljubljansku aveniju te dalje preko Vukovarske do Ulice Florijana Andrašeca sa stražnje strane Cibonina tornja.

Objekti južno od Selske ušli su, međutim, u prethodno planirani koridor nove ceste, zbog čega se - doznajemo - ovih dana radi na nekim izmjenama. Potrebno je, naime, točno definirati novu lokaciju za stupove koji će brze trake nositi preko križanja Horvaćanske i Selske, s direktnim izlazom na novu prometnicu. Zbog tih je planova upitan i planirani popravak tramvajskih pruga na križanju.

- U pregovorima smo s Gradom jer nema smisla kopati i trošiti novac dok se točno ne definira budući izgled križanja Horvaćanske i Selske. Ispituje se mogućnost gradnje brzih traka s Jadranskog mosta, čime će se definirati i ono što će ispod njih biti - kaže direktor ZET-a Julius Pevalek.

Jedni od najglasnijih zagovaratelja ideje izgradnje tramvajske skretnice iz smjera Horvaćanske za Jadranski most jesu članovi GO HNS-a. Oni su, kaže član stranke i novi direktor Autobusnog kolodvora Vjekoslav Karara, izračunali da bi za realizaciju tog projekta bilo potrebno napraviti tek osam metara nove pruge, 20 metara kontaktne mreže i dvije skretnice. Time bi se - uz relativno malo novca novca - otvorio novi prometni pravac iz Prečkog prema Dubravi. Vožnjom preko Novog Zagreba izbjegle bi se krizne prometne točke, poput vječno zagušene Savske, a dogodi li se kojim slučajem kvar tramvaja ili prometna nesreća u Savskoj, vozila javnog gradskog prijevoza imala bi alternativni pravac kretanja.

D. Ćuk

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije