Automobil koji se nedavno zabio u ogradu kuće na autobusnoj stanici u Ulici Bijenik, između Čičkovine i Prevoja, kap je koja je prelila čašu stanovnicima koji već 15 godina mole Grad da se stanica premjesti na sigurniju lokaciju. Ona je sad odmah iza zavoja i u ravnini s cestom pa putnici, među kojima i školska djeca, svakodnevno strahuju za živote.
– Duž cijele trase linije 128 Črnomerec – Lukšići nalaze se 22 stanice od kojih je samo jedna uređena tako da postoji ugibalište. Naša djeca čekaju autobus na cesti pa ih često netko i okrzne – kazala je Mirjana Marković koja je dosad slala bezbroj dopisa da se nešto poduzme. Na sve je dobila odbijenice, s argumentom da susjedi ne daju da se stanica, koja je ispred njihovih kuća, premjesti na mjesto gdje bi bilo sigurnije.
Duž cijele trase linije 128 Črnomerec – Lukšići nalaze se 22 stanice od kojih je samo jedna uređena tako da postoji ugibalište
Mirjana Marković
– Smiješno je da se pita susjede gdje će biti stanica. Ovdje nema nogostupa, nepregledno je i opasno, dok prema Prevoju postoji nogostup pa bi sigurnost bila puno veća – kazala je Marković.
Na teren su dosad izlazile i brojne komisije koje su konstatirale da je pomicanje stanica u oba smjera sigurnije, a više od 500 stanovnika potpisalo je i peticiju. Među onima koji smatraju da postoji problem je i Snježana Milek.
– Ako već ne žele premjestiti stanicu, neka stave uspornike jer se nitko ne drži ograničenja vožnje od 40 km/h – misli Milek.
Nekoliko metara od stanice još od rođenja živi Jagica Ostrež koja tvrdi da je taj dio ceste jako opasan i da je u njenoj ogradi ili kući završilo već 28 automobila.
– Dođe osiguranje i sanira štetu na ogradi, no sve je dobro dok netko ne strada. Nešto se mora poduzeti da se smanji brzina – rekla je Ostrež.
Iz Ureda za izgradnju još su lani stanarima potvrdili da se slažu s premještanjem stanica, no da će se to napraviti kada na red dođe obnova cijele Ulice Bijenik, za što je preduvjet rješenje imovinskopravnih odnosa da se može sagraditi nogostup. Navode i da premještanje stanice može financirati gradska četvrt, koja to nije uvrstila u plan za 2016.
sve prigradske ulice u gradu zagrebu bolje reci u gornjoj dubravi ili podsljemenskoj zoni su ko makadamske ceste,propale i bez pjesackog kolnika a auti jure spijanim vozacima,,policije nigdje..užas za gradonacelnika i nedao Bok da nam on više vodi grad