Kolone kao na Lučkom u srcu sezone, takvi su redovi posljednjih dana i tjedana pred studentskim restoranima, odnosno popularnim menzama u Zagrebu. Najgore je, svjedoče studenti na Savi, odnosno u Studentskom domu Stjepan Radić gdje se za ulazak u restoran čeka i po pola sata.
Tvrde kako je problem u tome što je premali broj restorana otvoren u ovom, najvećem studentskom domu u državi. Žalili su se zato više puta i putem Facebooka i drugim kanalima, a sada im je na vrata menze stigao i bizaran "odgovor". Naime, na komadu papira isprintana je obavijest. "Ukoliko se brže odlučite što će te konzumirati manje će se čekati u redovima" stoji u "obavijesti"
Lavina reakcija brzo je uslijedila. Osim što su studenti istaknuli nepismenost autora koji su umjesto "ćete" napisali "će te", zaboravili staviti zarez iza "konzumirati", a osim toga, i "ukoliko" su trebali zamijeniti s "ako" dio studenata još glasnije negoduje.
– Najbolje krenuti u menzu dok nisam gladan. Bože sačuvaj. Je li ovo realno? Dokle više ćemo se smrzavati vani na hladnoći. Čeka se i preko pola sata i na kraju ništa ne možemo ni birati. Ponuda je i ovako očajna – žale se redom studenti. Dok jedni okreću na šalu, drugi ozbiljno problematiziraju situaciju.
Ukazuju i na to da ovo nije jedini problem u SC-u, a podsjetimo i kako smo i ranije izvještavali o negodovanju zbog navodnog crva u hrani. I dok s jedne strane stiže podrška, dio javnosti smatra da studenti neopravdano negoduju.
Stoji li iza nje SC ili netko s viškom vremena, manjkom pismenosti i smisla za humor još nije poznato, no poslali smo upit Studentskom centru u Zagrebu koji je nadležan za prehranu studenata u metropoli. Pitali smo ih i kako planiraju riješiti gužve,
Ravnatelj Studentskog centra u Zagrebu, Mirko Bošnjak rekao je da se SC suočava s problemom manjka radnika te kvarovima. "Pored prethodno navedenoga imali smo kvar na glavnom razvodnom ormaru elektroinstalacija na Liniji 2 samoposluživanja studenata, koji moramo hitno otkloniti. Sve poteškoće u poslovanju restorana SC-a Zagreb na Savi kontinuirano komuniciramo s predstavnicima studenata u SD „Stjepan Radić“. Slažem se, Zamolba prema studentima od strane uprave restorana napisana je nespretno, ali je pisana u dobroj namjeri. Ispričavam se studentima zbog nespretnosti i čekanja, vjerujem kako ćemo od ponedjeljka krenuti u normalan režim rada", rekao je.
POVEZANI ČLANCI:
VIDEO: Zagreb: Direktor HEP Proizvodnje Robert Krklec i direktor Sektora za kapitalne investicije HEP-a Vedran Jurić dali izjave za medije
He, he, he… Studentski centar ga je študentima fino metnuo. Študenti, ne možete pljuvati po ruci koja vas hrani.