DOM & VRT

FOTO Preuređenjem zapuštenog tavana dobio pametni stan

stan
PIXSELL
24.01.2013.
u 15:01

Vlasnik marketinške agencije unutar koje posljednjih godina razvija specifičan poslovni koncept brendiranja nekretnina, otvorio nam je vrata svog zagrebačkog stana.

Tragom kuloarskih priča o brendiranju luksuznih zagrebačkih nekretnina, novom trendu koji se širi među investitorima što se obraćaju probranim, “osviještenim“ klijentima, kojima je uz lokaciju, kvalitetu gradnje i dizajnerske potpise, prije svega važan duh prostora u kojem žive, došli smo do Tonča Pleštine, začetnika te intrigantne ideje. 

Vlasnik marketinške agencije unutar koje posljednjih godina razvija specifičan poslovni koncept brendiranja nekretnina, otvorio nam je vrata svog zagrebačkog stana. Upravo njegov stan predstavlja statement luksuznog stanovanja zasnovanog na strogom poštivanju “memorije prostora“.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije