Nešto kao Robin Hood, samo što ne uzima bogatima da bi dao narodu, neg’ uzme narodu da bi dao sebi. Tako funkcionira Grad, barem u posljednjem slučaju na Vrbiku, kažu tamošnji stanovnici, gdje je početkom listopada 77 javnih parkirališnih mjesta postalo “privatno”. Ondje svoje automobile, kako to valjda i priliči, mogu ostavljati samo oni koji mukotrpno svoj posao obavljaju u Gradskoj upravi, Područnom uredu Trnje na adresi Vukovarska 56a.
Ionako je premalo mjesta
Postavljene su rampe i mjesta koja su bila dio druge zone Zagrebparkinga postala su nedostupna Zagrepčanima na Vrbiku, koji su nam jučer rekli da ih, realno, nije briga hoće li zaposlenici Gradske uprave parkirati badava ili neće, ali ih muči činjenica da se smanjio broj lokacija na kojima sad oni mogu ostaviti svoje aute.
– Parkirališnih mjesta ionako ima premalo i ovo je stvarno suluda ideja – rekao nam je jučer Stjepan Ivanišević, kojeg smo sreli pored parkirališta s rampama koje su nam se na prvi pogled učinile podignutima. Pomislili smo, pa ako rampa nije spuštena, što se onda Vrbik uopće buni.
– I ja sam to pomislio. Uđeš fino i parkiraš besplatno. Ali nije rampa dignuta, nego je potrgana – upozorio nas je naš sugovornik pa dodao da ne zna tko je “prepreku” dirao, ali pretpostavio je da neće dugo ostati cijela. Razgovarao je, kaže, sa susjedima, a javili su se i Vijeću gradske četvrti Trnje. Vijećnike, kako sami ističu, nitko nije konzultirao oko zauzimanja parkirališta pa su posebnu točku o tome odredili za raspravu na sljedećoj svojoj sjednici. Vijećnik Pero Kovačević uputio je već i zahtjev Gradu za povratom 77 parkirališnih mjesta, a kaže da mu se stanovnici Vrbika stalno javljaju revoltirani situacijom.
Poslijepodne prazno
– Prisvajanje parkirališnih mjesta za zaposlenike Gradske uprave nerazuman je i štetan potez, a posljedice trpe građani i sam gradski proračun jer se godišnje gubi najmanje 1,4 milijuna kuna, koliko bi se moglo zaraditi na 77 mjesta pod naplatom u drugoj zoni. Žalosno je da poslijepodne i vikendom “zauzeto” parkiralište zjapi prazno, a građani uokolo ne mogu naći parkirno mjesto – kazao je Pero Kovačević.
Iz Grada su nam rekli da se postavljanjem dviju centralnih rampi omogućilo tek uklanjanje više od 60 preklopnih rampi koje su sačuvane za ponovnu uporabu, a predložena je već i jednosmjerna regulacija prometa u Ulici Paule i Većeslava Pavleka Miškine, čime bi se otvorila mogućnost za više od 20 uzdužnih parkirališnih mjesta.
VIDEO: Milan Bandić započeo radove na sljemenskoj žičari
a zašto bi uvaženi, visoko cijenjeni, prebitni činovnici iz općine Trnje imali osiguran besplatni parking??