sudska trakavica

Holding u pravnoj bitci da ne isplati 80 milijuna kn odštete

autobusni kolodvor
Marko Prpić/PIXSELL
28.01.2013.
u 15:00

Autobusni kolodvor nije sljednik Croatiatransa pa nije ni dužan dati naknadu bivšem vozaču zbog ozljede

Iako je u srijedu zbog sudske presude za slučaj star više od 20 godina na adresu Zagrebačkog holdinga stiglo rješenje o ovrsi teško 80 milijuna kuna, pozamašna svota iz Holdingove ionako prazne blagajne neće biti, doznajemo, prebačena na tužiteljev račun.

Pogreška suda?

Naime, rješenjem Trgovačkog suda odluka Općinskog građanskog suda da Holding mora platiti vozaču autobusa Ivanu Peši navedenu svotu za odštetu koju je on tražio zbog ozljede na radu prvostupanjskim je rješenjem odbačena.

Peša je inače kao vozač tvrtke Croatiatrans group još 90-ih tužio tu tvrtku zbog ozljede, a presuda u njegovu korist donesena je tek nedavno.

No, saznajemo da je ovrha samo zbog pogreške sudskih djelatnika završila na adresi gradske megatvrtke. Autobusni kolodvor, sadašnja sastavnica Holdinga, u cijeloj priči se našao kao pravni sljednik Croatiatrans groupa, iako nikada nije bio u njenom sastavu. Pogreška u pravnom postupku starom desetljećima na taj način je Holdingu blokirala račun.

Ipak, Pešin odvjetnik Stipica Akrap smatra da se ne radi o pogrešci te komentira da pravomoćna odluka Vrhovnog suda za njih i dalje vrijedi.

– Ne bi sud donosio odluku da ona nije važeća. Odluka je pravomoćna i ovrha se mora provesti – rekao je Akrap i dodao da će za 20 dana o slučaju i svom klijentu koji se ne želi izlagati javnosti moći reći nešto više.

Novi potezi

Koji su to potezi koje dalje misle poduzeti obje strane u postupku nije poznato. Holdingovo rješenje s Trgovačkog suda, doznajemo, potvrđuje da Autobusni kolodvor nije pravni sljednik Croatiatrans groupa. On se raspao u 17 poduzeća, a među njima nije ova Holdingova podružnica. Hoće li pak rješenje Trgovačkog suda biti dovoljan argument za daljnju borbu na sudovima, nije poznato, kao ni dokaz koji potencijalni milijunaš sprema priložiti da bi ponovno pokrenuo ovrhu.

>>Prodajom 44 nova tramvaja otkupit će 214 autobusa

Komentara 3

DU
Deleted user
21:22 28.01.2013.

Interesatno... Taj holding podsjeća na Ljubljansku banku... Pravni slijednik kolodvora jesu ali nisu odšteta za neisplaćene sporove... A to da proces traje 20 godina degutantno je i komentirati...

MO
more125
08:19 29.01.2013.

Službeni predstavnik ZG holdinga izjavio je da sumnja da se radi o krivotvorini. U kancelu je tako mnogo papira, neki se mogu izgubiti a neki iskrsnuti kao pravomoćni. Neki suci, sada imaju privatne odvijetničke kancelarije i puno veza i vezica...sveve se svodi da jednima Zakon o ovrsi služi da po zakonu mogu otimati i pljačkati plodove tuđega rada.

AR
ArsenT
08:44 29.01.2013.

Uvijek me iritira kad novine površno napišu tekst. U svakom slučaju, dio odštete treba definitivno namiriti sudstvo zbog sporosti postupka i pogreške u uručenju riješenja (tko, ako oni ne znaju, može odrediti pravne slijednike neke firme)

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije