Holdingova poslovnica u Vukovarskoj 41 od sutra ponovno radi uobičajeno, odnosno radnim danom od 7.30 sve do 19.30 sati te subotom od 8 do 12. Iako do daljnjega preporučuju korištenje elektroničkih usluga u najvećoj mjeri, oni koji odluče doći u Centar za korisnike bit će pružena asistencija u posebnom režimu rada, ali u najvećoj raspoloživoj mjeri.
- U prostor će se ulaziti ograničeno, na poziv djelatnika, a ispred ulaza uspostavljena su dva pristupna koridora. Jedan je namijenjen korisnicima koji trebaju informacijsku podršku, podnose zahtjeve ili na drugi način žele upravljati komunalnim uslugama koje koriste, a osiguran je zaseban pristup za građane koji samo na blagajnama žele izvršiti uplatu. Duž oba koridora označen je potreban razmak kojega je nužno održavati tijekom eventualnog čekanja - poručuju u Holdingu.
Blagajne i šalteri Zagrebparkinga, dodaju, trenutno su na raspolaganju u Šubićevoj 40 od ponedjeljka do petka od 7.30 do 15 sati, a parkirališne se karte mogu kupiti i putem specijalizirane internetske stranice.
Holding centar pružat će uobičajeni i cjeloviti spektar usluga za tjedan dana, odnosno od 4. svibnja, kada će biti na toj lokaciji otvoreni i šalteri s korisničkom podrškom Zagrebparkinga, Gradske plinare Zagreb – Opskrbe, Autobusnog kolodvora Zagreb i ZET-a, također uz pridržavanje svih preventivnih mjera.
Izdavanje različitih potvrda, primjerice o (ne)postojanju dugovanja, osigurano je također i elektroničkim putem, a iste će biti ovjerene naprednim elektroničkim potpisom i dostavljene elektroničkim putem podnositelju zahtjeva. Druga se dokumentacija može poslati i putem elektroničke pošte, odnosno adrese holding.centar@zgh.hr. Agenti Pozivnog centra raspoloživi su uvijek 24 sata dnevno na broju 072 500 400.
Pokretni ured trenutno ne obilazi unaprijed definirane gradske lokacije, ali se uobičajeni rad mobilne poslovnice očekuje tijekom svibnja, o čemu ćemo naknadno i pravovremeno izvijestiti.
ZG Holding i rad nikako ne idu u istu recenicu.