BREND LAUFEN

Kuća arhitekture Oris ugostila zanimljivu izložbu: WC školjka kakvu je imao Elvis i slavina iz Orient Expressa

storyeditor/2022-03-31/PXL_300322_92767692.jpg
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/18
01.04.2022.
u 11:38

Slavne primjere brenda Laufen predstavlja izložba u povodu njegova 130. rođendana

Šetnja kroz najzanimljivija dizajnerska rješenja i najvažnije povijesne trenutke, od prvog dizajna umivaonika i izuma visećeg WC-a do najmodernijih materijala i tehnologija u premium kolekcijama Kartell, The New Classic, Ilbagnoalessi One i Sonar, izložba je koja je u Kući arhitekture Oris otvorena u povodu proslave 130 godina postojanja poznatog švicarskog brenda Laufen, jednog od najstarijih proizvođača sanitarne keramike te kupaoničkih rješenja.

Inovacije iz Švicarske

Laufen se etablirao kao brend koji odražava simbiozu dizajna, kvalitete i funkcionalnosti te je, kao dio Roca Grupe, i jedan od vodećih svjetskih proizvođača s globalnom distribucijskom mrežom, a razlog da navratite do Ulice kralja Držislava 3 svakako je i to što su u postavu predstavljeni i njihovi unikatni primjerci, poput miješalice iz slavnoga vlaka Orient Expressa, WC školjke iz kolekcije Nautilus II kakvu je na svom imanju imao Elvis Presley te prvih proizvoda nastalih u suradnji s kućom Porsche Design. Izložba se može razgledati još danas od 9 do 19 te sutra od 10 do 13 sati, a ulaz je besplatan.

Otvorio ju je pak Ilker Hussein, korporativni direktor za globalne projekte Roca Grupe, koji je predstavio najznačajnija postignuća brenda prezentacijom najvećih projekata u kojima su sudjelovali, među kojima je i impresivan broj hotela u Hrvatskoj, prije svega na Jadranu.

– Na svom 130 godina dugom putu Laufen je bio i ostao predvodnik u razvoju inovativnih materijala i proizvoda koji su svoje mjesto pronašli u kupaonicama širom svijeta, bilo u privatnim ili javnim i poslovnim prostorima – istaknula je Martina Maričić Meić, izvršna direktorica Roca Croatije.

Kad je tvrtka osnovana u Švicarskoj 1892. godine, sanitarni uvjeti bili su daleko ispod današnjih standarda i razina udobnosti, odnosno norme kojoj je Laufen, jedini isključivo europski proizvođač sanitarnog porculana, pridonio. Povijest nekih tvrtkinih tvornica seže još dalje u prošlost, no cilj Laufena i tada i danas jest biti lider u tehnologiji, kvaliteti, usluzi i dizajnu. Više od 130 godina koristi najstariji prilagodljivi materijal poznat čovjeku da bi proizveo inovativna kupaonička rješenja s tradicionalnom švicarskom preciznošću.

To pak čini njegove proizvode jedinstvenima na prvi pogled, a ujedinjuje i dva glavna trenda, emocionalni talijanski dizajn s juga i tradiciju preciznog i jasnog dizajna sa sjevera. Od 1925., kada ulazi u poslovanje sa sanitarnim porculanom, razvija i tradiciju inovacija u kupaoničkom prostoru. Tako je 1980. izumio najučinkovitiju tehnologiju lijevanja tlakom u obradi keramike, što je otkriće koje je donijelo trajan doprinos industrijskoj proizvodnji i postavilo nove standarde. Važan je za Laufen i nastavak rasta u području dizajna i širenju estetskih mogućnosti pa je Xaver Jermann za brend 1964. izumio prvi viseći WC, a prvi samostojeći umivaonik dizajnirao je Stefano Giovannon 2002. kao dio kolekcije Ilbagnoalessi One.

S razvojem SaphirKeramik materijala pak Laufen je 2013. uveo još jednu revolucionarnu svjetsku inovaciju i postavio novi trend u dizajnu kupaonica. Materijal karakteriziraju tanki rubovi koji omogućuju maksimalnu funkcionalnost i izdržljivost zahvaljujući korundu, sastavnom dijelu safira, ali i oblikovanje tankih, laganih kreacija besprijekornog dizajna. Kroz nekoliko desetljeća rada brend ima i pozitivna iskustva uspješne suradnje s izvanrednim arhitektima i dizajnerima. Tako više od tri milijuna keramičkih komada godišnje napusti šest europskih tvornica ispunjavajući vizije studija kao što su Marcel Wanders, Konstantin Grčić, Patricia Urquiola, Toan Nguyen, Stefano Giovannoni, Peter Wirz, Ludovica + Roberto Palomba i drugi.

Večernjakova nagradna igra

Obilježavajući veliku obljetnicu, Laufen je u suradnji s Večernjim listom organizirao i slavljeničku nagradnu igru u kojoj će sretni dobitnik osvojiti kupaonicu u vrijednosti od 50.000 kuna, a na prodajnim mjestima diljem Hrvatske kupcima do 15. travnja osigurava i popust na proizvode iz premium kolekcija.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije