Mekane, kožnate (barem tako izgledaju jer na deklaraciji ne piše) cipelice kao stvorene za dvogodišnjakinju. Izloženu desnu probamo i potražimo drugu, lijevu cipelu, a u kutiji – ista cipelica, ali drukčije boje.
– Gospođo, pa zato su toliko puno snižene – objašnjava nam prodavačica. Pokušaj dozivanja k pameti da ne mogu za 180 kuna prodavati dvije različite cipele završio je i više nego neslavno.
>> Sniženja triput godišnje, jeftinije mora biti 20% robe
– Ova na vašoj curici je izložbena i posvijetlila je jer je bila izložena svjetlosti. Drugu samo trebate doma staviti na sunce – dobili smo “stručan” savjet. Ponajprije zbog djetetova oduševljenja odlučili smo potražiti drugi par tih cipela, a i u drugoj kutiji – situacija ista. A kako to da je i u drugoj kutiji “posvijetlila” opet lijeva? Odgovor prodavačice bio je: “Ha”.
>> Ovo su 2 zlatna pravila dobrog šopinga
Jel' to kinesko smece?