Uz nenadmašan pogled na glavni zagrebački trg, sinoć je u klubu Ritam grada predstavljeno novo ruho Karlovačkog piva. Riječ je o kampanji \"Ništa ne može razdvojiti prijatelje i Karlovačko\" koju je potaknulo istraživanje Karlovačke pivovare utvrdivši kako dvoje od pet ljubitelja piva (odnosno njih 73posto) ima manje vremena za druženje s prijateljima nego prije, a glavni su razlog obaveze.
Čak 93% ispitanika voljelo bi više vremena provoditi s prijateljima pa su u pivovari osmislili kamanju koju su glazbeno poduprli Aki Rahimovski, Husein Hasanefendić Hus i Marijan Brkić Brk dok su program zajednički vodili prijatelji Igor Mešin i Saša Buneta.
Na predstavljanju nove kampanje i nove boce družili su se i zabavili i neki poznati prijatelji: Enes Vejzović i Amar Bukvić te Marijana Batinić i Petra Nižetić....
- Ovaj događaj posvećen je proslavi pravog prijateljstva. Smatramo da Karlovačko potiče prijateljstvo, povezuje prijatelje i omogućuje im da se nađu i dijele svoje priče uz bocu Karlovačkog. Nažalost, naše istraživanje otkrilo je da ljudi imaju sve manje vremena za druženje s prijateljima. Želimo potaknuti svoje potrošače da provode više kvalitetnog vremena s prijateljima. To je jedan od razloga zašto smo pokrenuli kampanju posvećenu prijateljstvu pod sloganom \"Ništa ne može razdvojiti prijatelje i Karlovačko\". Naša je misija održavati prijateljstva živima pa smo stvorili novu Karlovačko bocu koju nazivamo \'bocom prijateljstva\'\'\', izjavio je predsjednik Uprave Karlovačke pivovare Alexander Gerschbacher.