Pozamašan ulov imalo je 140 ZET-ovih kontrolora, koji su jučer, prvog dana primjene novog cjenika voznih karata, izašli u nadzor putnika po tramvajima i autobusima te podnijeli 160 prijava zbog švercanja. Slično je bilo i danas.
“Osvježeno” poslovanje
Iz ove Holdingove podružnice ne skrivaju zadovoljstvo porastom prihoda u blagajni u svega dva dana primjene novog cjenika.
- ZET je osigurao veći prihod od prošlomjesečnog prosjeka, posebno zbog početka prodaje godišnjih karata koje nisu do sada bile u prodaji. Uvođenje kartičnog poslovanja i obročnog plaćanja također u prvome danu pozitivno utječe na prodaju karata, smatra glasnogovornik Tomislav Jurić koji je dodao da su kontrolori bili obazrivi prema putnicima koji iz “tehničkih razloga” nisu imali kartu.
Poslovanje ZET-a “osvježila je” i prodaja višednevnih karata, koje prema prvim informacijama s blagajni, najviše kupuju turisti (sedmodnevne) i ljudi iz drugih gradova koji su u Zagreb stigli na nekoliko dana (trodnevne). Zbog svega iz ZET-a su, kažu, morali angažirati na prodaji karata i dodatne radnike.
No dok ZET zadovoljno trlja ruke zbog poskupljenja, 80 tisuća zagrebačkih studenata razočarano novim udarom na svoj standard, najavljuje bojkot prijevoza autobusima i tramvajima metropole.
– Svjesni smo činjenice da financijska situacija nije bajna nigdje u svijetu pa tako ne očekujemo bajnu situaciju ni u gradu Zagrebu, ali dužni smo napomenuti kako nismo mi odgovorni za populističku politiku koja se vodila te za pogrešne poslovne odluke koje su velikim dijelom pridonijele sadašnjem stanju – ocijenio je Danko Relić, predsjednik Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu.
Optužuje ZET kako krpa svoje rupe udarom na najugroženije. Studenti su pozvani da se okrenu pješačenju, vožnji biciklom ili zajedničkom vožnjom u automobilima te da izbjegavaju ZET.
Nepopularni potezi
Iz ZET-a su im poručili da ih profesionalna odgovornost ponekad prisiljava i na nepopularne poteze.
jej , svi se trebamo osjećati bolje, ta u stanju smo plaćati vodu skuplje od one sirotinje u Dubaiju, voziti se tramvajem koji je skuplji od njihovoh nadzemnog vlaka koji stane u klimatiziranoj stanici....hvala holdingu i strukturama što su nam objasnili da smo \'bogatiji\' od tamo nekih papaka koji sevoze na onaj jeftini benzin