Nisu ga obnavljali još od izgradnje 1948. godine, no sada se započinje s rekonstrukcijom tramvajskog okretišta Mihaljevac, kažu iz Grada. Gradonačelnik Tomislav Tomašević otkrio je da procijenjena vrijednost građenja iznosi oko 3 milijuna eura.
– Novi autobusni terminal će biti dvostruko veći od starog terminala, a po dovršetku radova omogućit će se prometovanje većeg broja tramvaja prema polaznoj stanici žičare. Početak radova očekuje se kroz mjesec dana, s očekivanim dovršetkom do kraja godine – kaže Tomašević.
Bitno je istaknuti da će na potezu između okretišta Mihaljevac i Ulice grofa Janka Draškovića, tijekom radova, umjesto tramvaja, tom trasom voziti autobusi. – U suradnji s Ministarstvom mora, prometa i infrastrukture, Grad Zagreb osigurao je bespovratno EU sufinanciranje od 85 posto za ovaj projekt s obzirom na to da je riječ o izgradnji nove tramvajske infrastrukture – otkrio je zamjenik gradonačelnika Luka Korlaet.
VEZANI ČLANCI:
Planirana rekonstrukcija terminala obuhvaća sve prometne površine terminala, te uključuje izgradnju nove tramvajske pruge i stajališnih perona, nove kontaktne i kabelske mreže, novog sustava odvodnje, novog autobusnog terminala, parkirališta za taxi vozila i vozila osoba smanjene pokretljivosti, nove pješačke staze, nadstrešnicu za bicikle, okretište za vozila, kao i hortikulturno uređenje i proširenje zelenih površina. Na tramvajskom dijelu terminala gradit će se i dodatni polazni kolosijek te novi objekti za boravak djelatnika ZET-a te za prodaju karata i boravak korisnika.
VIDEO: Ljubav procvala u oporavilištu trajat će do kraja njihova života: Labuđi par pušten natrag u prirodu
Tako to zvuči u teoriji. U praksi će vjerojatno zatvoriti okretište i prugu do Dolja pa će tako stajati godinama. Dok na vlast ne dođe netko sposobniji.