Učenici 2. razreda Osnovne škole Horvati u svojoj su se modernoj digitalnoj učionici natjecali s robotima i okušali se u programiranju, što im je omogućila znanstvena ekipa Fora radionica.
– Zahvaljujući trudu učiteljice Suzane Delić održali smo učenicima radionicu robotike i programiranja. Naši su roboti za ranu edukaciju programiranja i vrh su metodičkih digitalnih igračaka uz koje djeca uče o osnovama elektrotehnike, programiranja i robotike – objasnila je voditeljica Fora radionica Lovorka Vincetić.
Istakla je da je cilj ciklusa od 12 radionica djeci, učiteljima i profesorima približiti najmodernije tehnologije za nastavu i “otvoriti im moderniji pogled na proces učenja”. U OŠ Horvati učenici su, tako, programirali kretanje robota na stazi i testirali robotske programe na utrci, čime se, rečeno je, roboti mogu pretvoriti i u moćne interaktivne igračke. Moguće je njima skupljati igračke, izbjegavati prepreke, svirati ksilofon, a za djecu su sigurni jer su gotovo neuništivi.
– Pokazujemo kako izgleda naša vizija nastave budućnosti, a ponosni smo zbog sve više pozitivnih reakcija roditelja, djece, ali i učitelja, koji bi slično htjeli uvesti u nastavu – napominje voditelj programa Filip Mužina.