Concept store Babuška

Slovenski brend u Zagrebu: Ponekad nam svrate i muškarci, a plan je širenje u Dubrovnik

Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
1/9
24.04.2021.
u 16:50

Zavirite među rukotvorine u Babushki, hrvatskom dućanu slovenskog brenda

Trebate li kakav poklon ili pak želite urediti svoj ured ili kućanstvo, “concept store” Babushka pravo je mjesto. Brend je to koji devet godina posluje u Sloveniji, a kako je njihov web-shop bio popularan u Hrvatskoj, odlučili su otvoriti i trgovinu u Zagrebu. Prostor u Vlaškoj uređen je u vintage stilu, a bilo im je važno, kažu, stvoriti ugodno mjesto na kojem će se kupci osjećati kao doma.

Nalaze ih na mrežama

– Poseban naglasak u ponudi pak stavljamo na mlade lokalne dizajnere, dajući im priliku da predstave svoje rukotvorine – ističe Marijana Kraljević Sirovina, voditeljica trgovine i marketinga.

Proširenje na hrvatsko tržište pokazalo se veoma uspješnim, kao i suradnja s domaćim dizajnerima, a na policama se, među ostalim, mogu naći proizvodi Terra ceramice, brenda posuđa iza kojeg stoji kiparica Tea Radić, keramike Odeata, koju izrađuje Valentina Šeb, djela ilustratorice i grafičke dizajnerice Maje Tomljenović...

Neprestano su u potrazi za novima, a najčešće ih pronalaze na društvenim mrežama, koje većina dizajnera koristi kao platformu za predstavljanje svojih radova. Bilježnice i dnevnici u pastelnim bojama s motivacijskim porukama, dekorativni jastuci s printom životinja, lončići i šalice s natpisima i slikama umjetnika, ilustracije za zid, boce i kutije za hranu, ali i nakit, samo su dio raznolike ponude.

– Nadopunjujemo je svaki tjedan i uvijek iznova otkrivamo dizajnere čije proizvode s veseljem izlažemo u trgovini – objašnjava Marijana.

Sljedeća lokacija Dubrovnik

Mogu se ondje pronaći i nezaobilazne maske, primjerice s motivima cvijeća, kao i čarape ukrašene ananasom, a ima i raznih dječjih igara. U dućan, kaže voditeljica, češće dolaze žene, no za blagdane ili posebne događaje nerijetko navrate i muškarci.

– Za godišnjice ili rođendane često traže unikatne proizvode – objašnjava.

Društvene mreže imaju i veliku ulogu u poslovanju jer se trude pratiti trendove, ali i predstavljati proizvode na zanimljiv način, pri čemu im pomaže to što su vrsta trgovine koja je zaslužila titulu fotogenične. Korona je, dakako, utjecala i na njihov posao, no vjeruju, kažu, da svaki projekt koji ima srce opstaje unatoč problemima.

– Naši su proizvodi osmišljeni s ciljem da ljudima izmame osmijeh i razvesele ih, a upravo je to ono što svima nedostaje i treba u ovim neizvjesnim vremenima – govori Marijana.

Imaju i mnogo planova, koji uključuju i otvaranje novih dućana.

– Uspješnost web-shopa potaknula nas je na otvaranje trgovine u Zagrebu, što je bio pun pogodak, a naša iduća idealna lokacija bila bi Dubrovnik, ali i neke druge europske metropole – zaključuje Marijana Kraljević Sirovina.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije