Brojni Zagrepčani koji se griju na plin proteklih mjeseci žalili su se da ne dobivaju račune za plin ili im dolaze kasno.
– Nismo dobili račune za siječanj i veljaču. Otišli smo u Plinaru vidjeti što je s računima i platili smo sve odjednom, što je ispalo oko dvije tisuće kuna – kazala je čitateljica iz Malešnice. Dodala je da su im u Plinari kazali da su imali problema s dostavljačima računa jer su završavali po ulici, u grmlju i slično. Glasnogovornik Plinare potvrdio je priču.
– Prvo smo upozoravali tvrtku Lidel s kojom smo sklopili ugovor, no kako se ništa nije promijenilo, u veljači je ugovor raskinut te potpisan novi s Hrvatskom poštom – kazao je Davor Šestan, glasnogovornik Plinare.
Kazao je da građani koji su u međuvremenu platili račune zanemare one koje dobiju ovih dana.
Tako je to kad se ugovori sklapaju sa dostavnim firmama sumnjive, neprofesionalne i upitne organizacije a sve da bi se "uštedjelo" koju kunu. Pitanje je da li će tko od bezbrojnih tzv. "menađera" u Plinari snositi krivicu i odgovarati za loš poslovni ugovor ili će opet sve ostati samo na kažnjavanju potrošača koji uredno plačaju sve propuste loše Uprave ?? Isto je bilo proteklih godina i sa ostalim privatnim dostavnim tvrtkama koje zapošljavaju studente i radnike za mizernu plaću te redovito vrše mobyng te nije ništa čudno kada se onda dogode takve stvari poput bacanja računa. Sjetimo se banaka, sve su se vratile u HP...