Kad je lanjske veljače najavljena rekonstrukcija derutnog okretišta na Mihaljevcu, stanovnici tog kvarta i cijelog Podsljemena ponadali su se da će konačno tramvaje i autobuse moći čekati u normalnim uvjetima, a predstavnici te četvrti, kao i one Gornji grad-Medveščak, kojoj administrativno pripada, već su počeli planirati koje bi dodatne sadržaje ondje postavili. Godinu i mjesec dana te dva poništena natječaja kasnije, okretište je i dalje zapušteno, beton okrhnut, a putnici se još libe ondje čekati prijevoz u noćnim satima jer rasvjete gotovo i nema.
Prvi natječaj za izvođača radova, podsjetimo, raspisan je lani u kolovozu, no poništen je jer su obje pristigle ponude bile više od procijenjenih 13 milijuna kuna. Nije pomoglo ni to što je drugi natječaj, koji je raspisan u prosincu, bio “podebljan” za četiri i pol milijuna jer je i on na koncu poništen, i to zbog tehničkih detalja. Odnosno, kako nam objašnjavaju u ZET-u, shvatili su da cijeli posao može stajati mnogo manje novca obave li sami radove na tramvajskoj pruzi, kao i naponskim vodovima, a mogu uštedjeti i na nabavi potrebnih materijala.
– S ciljem smanjenja ukupnih troškova vezanih uz rekonstrukciju okretišta na Mihaljevcu koristit ćemo i staviti na raspolaganje vlastite resurse budući da je tvrtka ZET certificirana za zavarivanje. Zato će se samostalno obaviti zavari te na taj način smanjiti troškovi – kažu u ZET-u pa dodaju da neke od potrebnih materijala neće ni trebati nabavljati jer ih već imaju u skladištu. Natječaj je stoga, objašnjavaju, poništen,budući da troškovnike nabave treba prilagoditi ovoj situaciji.
– Bit će ponovljen kada se troškovnici pripreme sukladno navedenom, a početak radova očekuje se tijekom 2021. godine – poručuju iz ZET-a.
čim je miki dva metra ispod, najednom se sjetili da oni imaju certificirane radnike za obavljanje tog posla i materijal u skladištu,... ludilooooooo......