Nakon žestokih prozivki zagrebačkih taksista, Boris Šprem, predsjednik zagrebačke Skupštine, na konferenciji za novinare poručio je taksistima da nisu ni imali razloga za štrajk.
Liberalizacija tržišta
Šprem je dodao i da taksisti nisu čuli nikakav službeni stav o prijedlogu odluke koju su dogovorili s gradonačelnikom Milanom Bandićem i njegovim pomoćnicima. Ipak, iznesene su ocjene cjelokupnog prijedloga, a mora se reći da gradonačelnikov Nacrt odluke o autotaksi prijevozu nije dobro prošao.
Gradonačelnik Bandić u prijedlogu se zapravo zalaže za održavanje statusa quo, odnosno za omjer jedan vozač na 700 stanovnika, što bi značilo da će se otvoriti prostor za samo 90 novih licencija. Šprem je, s druge strane, predstavio prijedlog koji su potpisali svi članovi Skupštine osim zastupnika HDZ-a i HSS-a. U tom prijedlogu stoji da se traži povećanje broja licencija na 267, čime bi se liberalizaciji tržišta pristupilo ozbiljno.
Uvjeti za koncesiju
Predsjednik Gradske skupštine tvrdi da u prijedlogu gradonačelnika nije definirano tko će određivati cijenu prijevoza, dok je u njihovu naglašeno da taksisti sami određuju cijene. Kritizirali su i način dodjeljivanja dozvola za obnašanje posla koje bi se, po Bandiću, izdavale na neodređeno vrijeme, dok skupštinska ekipa traži izdavanje dozvola na pet godina kako bi se moglo sankcionirati nesavjesne vozače i oduzeti im dozvolu, koncesiju.
Osim toga, istaknuo je Šprem, uvjeti za dobivanje koncesija nisu dobro definirani. Gradonačelnik traži da jedan od uvjeta bude i obnašanje taksi posla na zagrebačkom području, što bi, po Špremovu mišljenju, na neki način diskriminiralo aspirante na licencije koji nisu radili kao taksisti u Zagrebu.
Konačnu odluku Skupština će donijeti 26. listopada.
a kaj ti taksisti hoće,poglečte kak samo zgledaju,a auti im smrdiju na luk i špek,smrdljive cigarete a cijene u nebu i boje se konkurencije jer žele zadržati monopol.A tko im je ustvari dao pravo na štrajk i ometanje prometa,ako netko štrajka onda ih policija prati da ne ometaju promet.